grrrr....

x1xtonje07

Forumet er livet
de sprenger like ved her, og hver gang signalet om at de skal sprenge kommer, våkner filip livredd, for lufteluken på soverommet er helt åpent (har klart å dra av dekselet[8|]), så det høres kjempegodt inn!  har stappet inn et håndkle så får håpe det hjelper... men det er så irriterende for det!! [:'(]

Ja får håpe det. filip hoppet over morgenluren sin i dag, så det hadde vært greit om han sov en stund nå... og så har jeg selvfølgelig blitt syk - den dagen jeg endelig skal ut med jentene [:'(]

Takk [:)] Har min lille klagedag i dag jeg [;)] hehe... så hvis noen ikke vil høre på klagingen min, så la bare være å lese innleggene mine i dag, hvis det ikke står at det er en gladmelding eller noe sånt i overskriften [;)] [:D][:D]

ORIGINAL: mamma88 og Sunniva

Jeg er heller ikke i form i dag[:'(] Sunniva var våken og bare sutret og skrek fra klokka 1 til nesten 4 i natt[>:] Så jeg er trøtt og har sinnsykt vondt i hodet[&o]

ånei så kjipt!! er flere jeg kjenner som opplever det rundt 9-måneders alder... sånn er det her hjemme og [:'(] får håpe det går over snart, og at formen blir bedre, snuppa!!

Back
Topp