Grrr..

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Krøyp til sengs kl 20 igår totalt utslitt etter en hel dag alene med barna, men fikk ikke sove før kl 22, pga minstemann er syk med feber og våknet hvert kvarter. Han vekket meg igjen 04.45 og jeg fikk ikke sove igjen etterpå så nå er jeg da driiiitkvalm og skal på veiledningsmøte med den helsikkes bacheloroppgaven som jeg vil sette fyr på.! Alle dere andre må ha en riktig fin dag :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Håper dagen din blir bedre etter hvert :)

Krøyp til sengs kl 20 igår totalt utslitt etter en hel dag alene med barna, men fikk ikke sove før kl 22, pga minstemann er syk med feber og våknet hvert kvarter. Han vekket meg igjen 04.45 og jeg fikk ikke sove igjen etterpå så nå er jeg da driiiitkvalm og skal på veiledningsmøte med den helsikkes bacheloroppgaven som jeg vil sette fyr på.! Alle dere andre må ha en riktig fin dag :)

Håper dagen din blir bedre også. Lykke til med veiledningen din:)

Huffda.. Håper både formen og humøret bedrer seg. :) Tvi tvi for oppgaven :)

Håper dagen din blir bedre også. Lykke til med veiledningen din:)
Hehe ikke akkurat, har en rævva veileder som aldri holder tidene vi setter. Pleier å måtte vente i et kvarter, idag inget unntak, men ny vri, han måtte avlyse. Så det betyr at jeg dro meg opp av sengen til ingen nytte!! Menmen, nydelig vær da :)

Back
Topp