grrr

nemi.marselia

Forumet er livet
enkelte tenke faen ikkje, bli heilt dåli altså. typen min va på en fest i går, å dær satt en kompis som ska bi far ett par uke ætter at æ har termin, sammen me si gravide dame å drakk sæ dritings. ho skåla å drakk som en svamp å å røyka som en skorstein.
sjønne ikkje at nån kan jøre nåkka sånt, greit røyk kan æ sjønne, men å drekke sæ dritings når man e gravid e meir enn æ førstår

vi hadde ei sånn jente her også,kom å gråt i kavfylla til oss og spurte hvorfor alle var så sinte på hu.... ja..... intelligent spørsmål eller?!??!?!?! Jeg har alltid ment at alkohol/tobakk ikke har noe med ett svangerskap å gjøre så ble sjokkert i sommer da ei anna dame jeg kjenner tok seg en pils i sommervarmen med STOR kul på magen... synes bare at det ikke ser bra ut, eller er bra for barnet.. ... men i det store og hele så er det bare min mening, så jeg begynte ikke å kjefte eller noe på hu... for de har vel forhåpentligvis tenkt igjennom dette sjøl...

Drakk hu gravide??????

det er seriøst ille

Fy!!! det ekke mulig...
Jeg skulle tatt hun forsiktig til siden og fortalt hun ett par ting...

Nei fy faaaaaan[:@][:@][:@]

Syns egentlig at det er opp til hver enkelt hva de vil gjør med sine svangrskap både når det gjelder røyking og drikking... det er greit og synse og meine , men jeg syns de må få bestemme det selv. Men jeg skjønner hva enkelte kan meine. Selv verken drikker eller røyker jeg. har aldri tenkt å begynne heller.
Skjønner at mange kan bli frustrerte[:@]

Jeg er en av de.... Edvine

ja det er mer en jeg også kan skjønne!

Slike jenter skulle ikke hatt barn....

[:@]er det mulig!?!?!?!?!?![:@]
skulle hatt bank hun der!!!

[:@][:@][:@][:@][:@][:@]

æsj!!!!!![:@][:@][:@]
blir kvalm jeg

du tulla vel???!!! tror jeg har fillerista henne jeg!!!

Sier vel litt om ansvarsfølelsene til det paret da. syns typen skulle ha støtta henne med å være avholds også da.kanskje det hadde vært lettere for henne også....skal tro om hun faktisk har fått med seg at det er skadelig!!???[&:][&:][&:]

klare ikkje å sjønne mæ på dæm.
typen min kom ne i stua i mårrest å tok rundt mæ å sa han va stolt a mæ (drakk å røykte mykkje før men slutta tvert me begge delan)

Back
Topp