Grrr..Jeg finner ikke..

fruluna

Forumet er livet
..."Bast"- puta!!!

Har jeg ingen??? [8|]

Er veldig moden for litt gnikking nå altså...

Jeg har ikke prøvd å finne den ennå.. For jeg finner ikke oppskrifta!!! [:@]

ja hvor er denn pokkers puta hen?? er jo litt hoven under beina men gidder ikke gnikke på feil pute liksom...

Tror ikke det er farlig å trykke på andre ting da.. Bare bortkasta trykking..

Jeg finner heller ingen pute[:(] Har ikke tenkt å gnikke enda, men har kikka og kikka - uten å finne noe..... Har kanskje litt rare bein da[&:]

Men hvor mange cm ca er den over hælen da tro?? Og er den midt på foten under der, eller på ene siden liksom?? [8|]

I have no idea.. Eneste som vet er Bast.. Og hun er borte.. Eller Bekka da, for hun gjorde det jo å fødte!

He he ja husker Bekka gnikka seg gjennom en hel Lost- episode..
Håper hun kommer innom snart da så vi får en aldri så liten veiledning..

Kan du fortelle meg hvordan i alle dager du rekker fram/ned dit? Jeg har ikke sjans i havet[:(] Får vente til overtida går ut å noen fysisk røsker ut denna ungen.. For den har visst tenkt å bli der inne[:@]

Hvor er Bast hen da? Synes det er lenge siden hun har vært her jeg [:(].
Jeg finner heller ikke den berømte puta [:@]

Er minst tre dager siden ja! Hvordan klarer dere å leite selv?? Er det bare meg som er svær her eller?? Håper hun kommer snart..

Jeg greier å bøye føttene oppå hverandre ja, så skal prøve i kveld. Men den sitter jo som limt fast her også, så tviler på at det har noen virkning. Skal si ifra dersom jeg merker noe [:)].
lindaen, har du sladrevenn? så vi holder oss oppdatert dersom det skulle bli noen fremgang mener jeg.

ORIGINAL: Dama

Jeg greier å bøye føttene oppå hverandre ja, så skal prøve i kveld. Men den sitter jo som limt fast her også, så tviler på at det har noen virkning. Skal si ifra dersom jeg merker noe [:)].
lindaen, har du sladrevenn? så vi holder oss oppdatert dersom det skulle bli noen fremgang mener jeg.

Jeg rekker ikke føttene mine jeg.. Her er det samboern som tar på sokkene.. Pastella er min sladrevenn.. Og om hun ikke har pc tilgjengelig så har jeg nummeret til Linka, Tammis og Storm også[8D] Så det er ingen krise! Du har vel sladrevenn du også?

hehe, ok [:)].
Nei jeg har ikke sladrevenn, men satser på at jeg rekker å stikke innom pc'n å si ifra like før jeg drar [;)]. Regner med det ikke går så innmari raskt her, så rekker sikkert å si fra både 1,2 og 3 ganger før jeg vagger ut døra.

Oi så ille da.. Hvorfor har du ikke det? På sladrevenn lista er det jo ca tusen stykker som vil være.. (Jeg vet, for det er jeg som har ansvaret for den lista, som forresten ligger her om du ikke visste det[8|]) Vi må jo få vite hvordak det gikk å hva det ble[:D]

joda, vet hvor lista er, hehe. Men har bare ikke somlet meg til det. Tenkte jeg rakk sikkert å si fra like før jeg dro [:D]. Kan jo hoppe innom lista å se da [:)]

FruLuna: beklager at vi okkuperte tråden din litt her [&:].
Men lover å sjekke ut den puta ikveld [:)]

FANT PUTA, FANT PUTA
men om det virker gjenstår å se [:D]
Noen som vet hvor lenge man skal massere den puta? Håper det holdt med 40 minutter.. da var jeg trøtt. får fortsette imorgen om det ikke blir resultater av kveldens gnikking.

Passa på så fingrene ikke tar fyr med all gnikking [:D] he he he

hihi, det kjentes at jeg trengte en gnikke-pause nå hvertfall [:D]

Back
Topp