Grrr...irriterende

linnine

Elsker forumet
Den TINE melk reklamen som går for tiden med pratende kyr, herregud noe så plagsomt. Verst er det med de fjortisstemmene som ikke har lært seg kj-lyd enda[8|][:@]

Det er noen på BV sine kyr og sin gård. Lå en link på Generell. Hun var SÅ stolt. Derfor synes jeg den er søt. For jeg tenker på hun som var så stolt av kyrne sine. Og det synes jeg var så søtt[:)]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Det er noen på BV sine kyr og sin gård. Lå en link på Generell. Hun var SÅ stolt. Derfor synes jeg den er søt. For jeg tenker på hun som var så stolt av kyrne sine. Og det synes jeg var så søtt[:)]

Kyrne er søte ja, det er stemmene som irriterer meg! Dårlig reklame.

Haha, ja hver sin smak! Jeg digger den reklamen!!! [:D]

Jeg å digger den.hehe..
MØØØ[;)]

ORIGINAL: metherese

Haha, ja hver sin smak! Jeg digger den reklamen!!! [:D]

Sign. syns den er super søt [:)]

Haha ja selvfølgelig var det noen som skulle komme og rette på meg ja[8D] Er visst lite negativt man kan si om en ting før noen skal komme med pekefingeren her[8D]

Jaja, dette var min mening, ville jeg ha irettesettelse så hadde jeg spurt om det.

ORIGINAL: Alexandra82

ORIGINAL: linnine

Haha ja selvfølgelig var det noen som skulle komme og rette på meg ja[8D] Er visst lite negativt man kan si om en ting før noen skal komme med pekefingeren her[8D]

Jaja, dette var min mening, ville jeg ha irettesettelse så hadde jeg spurt om det.

Overrasket? [8D] [:D]

Haha nei[8D]

Back
Topp