GRRR, drittbuss!

inamaria

Elsker forumet
Skal til JM nå, men irriterer meg grønn på bussprisene. Jeg må ta bussen EN HEL holdeplass, altså, fra det ene stoppet til det neste. det er kanskje 500 meter. Må betale 33 KRONER (!!) for å ta buss 500 meter!!! det er jo sykt. tenker de ikke i det heletatt på folk som faktisk ikke klarer å gå korte strekninger??

åh, dagens utblåsning [8D]

he he jeg har så lys til å si " hva med å gå de 500 m"
MEN... så legger jeg jo merke til hvor slitsomt det kan være å gå fra døra til bilen.. så jeg holder kjeft og har full forståelse for denne situasjonen:-))))

ja, er sinsykt kor dyrt alt er. Er jo minsketakst sikkert da.. [:'(]

ORIGINAL: inamaria

Skal til JM nå, men irriterer meg grønn på bussprisene. Jeg må ta bussen EN HEL holdeplass, altså, fra det ene stoppet til det neste. det er kanskje 500 meter. Må betale 33 KRONER (!!) for å ta buss 500 meter!!! det er jo sykt. tenker de ikke i det heletatt på folk som faktisk ikke klarer å gå korte strekninger??

åh, dagens utblåsning [8D]

Skjønner du blir irritert!!! Her betaler jeg 68 kr 1 vei for å sitte på bussen 2 mil...
hadde nesten kommet meg til Oslo for tur/retur der....som er 62 mil.....

ORIGINAL: gogggen

he he jeg har så lys til å si " hva med å gå de 500 m"
MEN... så legger jeg jo merke til hvor slitsomt det kan være å gå fra døra til bilen.. så jeg holder kjeft og har full forståelse for denne situasjonen:-))))

er ikke for at det er så slitsomt jeg tar buss, men bekkenløsninga som hemmer meg. Har masse energi, og skulle gjerne gått en lengre tur, men bekkenet tillater det ikke. går både til fysio og akupunktur, men merker ikke store forskjellen [:'(]

ORIGINAL: mamma_til_to

kjipt...
Jeg som aldri tar buss skulle gjøre det her om dagen. Litt over 1 mil skulle jeg men når jeg kom på bussen fant jeg fort ut at de ikke tar kort!!! Hva er det liksom?!?!?!
MEN fikk uansett sitte på helt gratis hele veien, magen hjelper [;)]

hihi [:D] Er nesten så jeg har vurdert å gå på bussen med jakka åpen så magen synes jeg også, når jeg skal av på neste bussholdeplass. syns det er helt sykt av dem å ta så godt betalt for et så kort stykke.

Back
Topp