Grrr!!! (ble litt langt gitt)

• Trådstarter Trådstarter snupsidupsi
  • Opprettet Opprettet
S

snupsidupsi

Guest
Først litt sutring og frusterasjon fra mi sideLillesnupp er inne i en periode hvor ho våkner rundt halv tre på natta. Kan nesten stille klokka etter ho.
Må inn for å gi sutten men ikke alltid det holder. Av og til holder det at jeg sitter ved senga og holder håndflaten min på brystet hennes, men ofte må jeg ta ho opp og holde ho litt før ho legges ned igjen.
Sover litt og så våkner ho igjen. Holder på sånn et par timer.

Skjønner ikke hvorfor ho har startet med dette. Er veldig sliten når morgenen kommer kjenner jeg.

I helga (til og med i dag) har mannen vært på guttetur, så jeg har vært alene med de to snuppene. (til vanlig er det jeg som tar ho på natta, så sånn sett er det ikke noe forskjell. Men har ikke hatt mulighet til å hente meg noe inn i løpet av dagen)

Så til selve poenget med tråden;

I går bestemte jeg meg for å legge meg tidlig, men jammen ble ikke klokka nesten elleve likevel.
Kom ut fra badet og da klarte jeg og miste iphonen min rett i gulvet! Men ikke nok med det, den datt ned under gelenderet og helt ned i første etasje!!![:@][:(]
Det ble et forferdelig bråk av dette og Kamilla våknet og HYLGREIN!!! Ble skikkelig skremt stakkars![:(]
Tok nesten en time før ho roa seg ordentlig. Men hele natta var søvnen veldig dårlig. Inne på rommet hennes x-antall ganger!

Iphonen klarte dessverre ikke fallene på først 1 1/2 meter og så 2 1/2 meter! Uhu!!! Nå sitter jeg her med en JALLA gammel telefon som har fullt av støv under på skjermen!

Stakkars iPhonen din da, samboer her klarte å miste sin iPhone ned en murtrapp (7. etasje....) jessda. Den var jo lite brukbar etterpå kan en si.... [8D]

(og så håper jeg at du snart får hvilt deg og at Kamilla snart finner søvnen ordentlig på natten og)

Jeg deler frustrasjonen din!

Snuppa vår våkner omtrent på samme tid. Og da SKAL ho holde oss i hånda/fingeren, ellers er det bare sutring og skriking... Og når vi tror ho har sovna (og slipper) kan du være sikker på at hun våkner og begynner sutringa innen 5 min... Er det virkelig mulig???

Snart blir det hardt mot hardt her, altså! (Sier mor og er tøff i trynet...)

Så kjedelig, da! Har hatt en periode på rundt 2 mnd der snuppa våkna og var våken i 2-3 timer på natta her også. Klart er det slitsomt! Er heldigvis over nå da, så er nok bare en periode. (nå er det til gjengjeld morgen kl. 5[:'(])

Ikke noe artig med telefonen, nei. Har du ikke forsikring el?

ORIGINAL: MorStine

Så kjedelig, da! Har hatt en periode på rundt 2 mnd der snuppa våkna og var våken i 2-3 timer på natta her også. Klart er det slitsomt! Er heldigvis over nå da, så er nok bare en periode. (nå er det til gjengjeld morgen kl. 5[:'(])

Ikke noe artig med telefonen, nei. Har du ikke forsikring el?

Har ikke forsikring nei...

Nå griner ho her forresten. Mannen gikk opp nå. Håpe, håpe at ho sovner igjen. Tenkte faktisk at jeg skulle ta kvelden nå. Vet jo ikke åssen natta blir. Hentet mannen på flyplassen i formiddag så fikk sovet et par timer midt på dagen. Det var godt!

uff, høres slitsomt ut. Og stakkar Iphonen din!
Håper det retter seg på natta for dere så du får hvile ut ordentlig.

ORIGINAL: *Caroline

ORIGINAL: *Caroline

Da er visst snuppa mi ikke alene om å styre slikt[:'(] Hva er det med de bebbissene. Er det separasjons angst eller??? Kjedelig å ha det slikt i lengden[:(] 

ORIGINAL: ehterg

Slitsomt ja, Jon holder på litt sånn han og[:'(] 

Men kanskje innboforsikringen dekker telefonen? vet den bruker å dekke mye rart[;)] (som f.eks gubben skifta vann i akvariet og glemte slangen, lutselig fløt vannet på gulvet[:@] men det var ingen problem[:)])

Takk for tipset! Ringte forsikringselskapet i dag. De dekker nyere elektroniske duppeditter. Må bare få en uttalelse fra et reperasjonssted om at den ikke går å reparere. En egenandel på 1000 må jeg ut med.

huff av meg...håpe kamilla begynner å sove litt om natta slik at dere alle får en god natt søvn...sender over en trøsteklem...

Back
Topp