Grr!

FlowerGirl

Betatt av forumet
Å skulle kle seg i kjole til bursdag i kveld var vaktisk vanskeligere enn jeg trodde med denne lille kula på magen :)
Ikke ser man helt gravid ut, man ser egentlig bare halvfeit ut! Haha! Første gang på 15 uker at jeg føler meg feit, å ikke gravid :p
Men, hjelp meg å velge! Hvilken kjole? ImageUploadedByBV Forum1362230519.685241.jpg
Denne eller en helt svart?!

Har du bilde av den svarte da? Synes du var fin på bildet, men personlig kjenner jeg meg mest vel i svart når jeg føler meg halvfeit:)

Var i bursdag i går, synes jeg hadde funnet en kjole jeg ikke så SÅ stor ut i. En jeg ikke kjenner spurte hvor langt jeg var på vei. Så sa hun: "så svær du er til å bare være 18-19 uker på vei!"

Ehh...takk skarr'u ha! ;);)

Nå har jeg ikke sett den i helt svart, men tror fordet jeg kanskje ville gått for den? Jeg skal også i selskap i kveld og tror jeg går for en rød....dog mulig jeg også ender opp med en svart :)

Det ble bare stress her så rakk ikke legge ut bilde av den svarte, men det ble den :) nå var det ufattelig godt å komme hjem å vrange av seg tynnsteømpebukse å kjole!!!:):)

Back
Topp