Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Å skulle kle seg i kjole til bursdag i kveld var vaktisk vanskeligere enn jeg trodde med denne lille kula på magen
Ikke ser man helt gravid ut, man ser egentlig bare halvfeit ut! Haha! Første gang på 15 uker at jeg føler meg feit, å ikke gravid
Men, hjelp meg å velge! Hvilken kjole?
Denne eller en helt svart?!
Har du bilde av den svarte da? Synes du var fin på bildet, men personlig kjenner jeg meg mest vel i svart når jeg føler meg halvfeit
Var i bursdag i går, synes jeg hadde funnet en kjole jeg ikke så SÅ stor ut i. En jeg ikke kjenner spurte hvor langt jeg var på vei. Så sa hun: "så svær du er til å bare være 18-19 uker på vei!"
Nå har jeg ikke sett den i helt svart, men tror fordet jeg kanskje ville gått for den? Jeg skal også i selskap i kveld og tror jeg går for en rød....dog mulig jeg også ender opp med en svart
Det ble bare stress her så rakk ikke legge ut bilde av den svarte, men det ble den nå var det ufattelig godt å komme hjem å vrange av seg tynnsteømpebukse å kjole!!!