Grr, inntektsbekreftelse og nav

Shauri

Forumet er livet
VIP
Har vært i kontakt med HR-avdelingen på jobben min flere ganger for å forsikre meg om at de sender inntektsbekreftelse til NAV. I dag fikk jeg brev fra Nav at søknaden var avslått pga inntektsbekreftelse fra arbeidsgiver ikke var mottatt.

Kjenner jeg ble så irritert at jeg fikk umiddelbar hodeverk og halsbrann. Forhåpentligvis fikser de det ASAP når jeg klager til HR i morgen, og forhåpentligvis får det ingen konsekvenser for lønnen min i permisjonen siden det er arbeidsgiver som forskutterer lønnen min... men jeg liker at ting er på plass og i orden. Liker ikke stress når jeg er full av hormoner og dill!

Fikk akkurat samme brev som deg :S Ble så irritert!
Søkte jo perm fra jobb på 2-3mndr siden. Ringte de, og de hadde sendt det på fredag som var... Er det mulig???
Pluss at NAV ikke hadde fått terminbekreftelse av legen min.

Hvordan er det mulig??? De surrer så fælt. Så måtte få han til å skrive ut ny, og sende igår..
Håper jeg får penger i tide:)

Er så kjedeligHåper det går fort i orden. Jeg kan først søke permisjon nå da jeg har fått KS-dato! Så tar nok litt tid det og, men går jo ann og håpe!

Blir bare så frustrert over at en så stor bedrift som den jeg jobber i ikke har kontroll på dette... de har jo folk i fødselspermisjon HELE tiden!

Fikk samme brev, første dagen av ferien min. Ca en mnd etter jeg hadde sendt papirene til nav og hr. Heldigvis så var vi hjemme når det kom, så jeg fikk purra på hr. "Å ja, den ligger på pulten min.... skal ta det i løpet av uka" Heldigvis alt ok nå. atser på at det ordner seg for deg:-)

Uff, så kjedelig, og utrolig unødvendig!

Men terminbekreftelsen trodde jeg man måtte sende inn selv?

Jeg opplevde det samme, men jobben var rask med å sende innteksbekreftelsen når NAV purret, så alt gikk fint for meg. Terminbekreftelse trodde jeg også at vi sendte selv, ihvertfall gjorde jeg det.

Back
Topp