gromsete urin

AlexandraB

Forelsket i forumet
i dei siste har eg hatt på ein måte "gromsete" urin, viss dere forstår, normalt ville den jo vert som vatn med gul konditorfarge i men har i det siste ikkje vert heilt klar, någen så har d same å vet ka d e? er d protein i urinen?

jeg hadde det og da var det utslag på en del forskjellig i urinen. hadde UIV

hadde UIV

å d vil sei? hehe
men d e vel ingenting eg treng å tenke på? skal til jordmor den 16 nov, viss d fortsetter vil hu vel se d då.

tror hun mente UVI- urinveisinfeksjon. da kan urina være grumsete

Har litt grumsete urin selv, men hørte ikke noe om det på kontrollen i dag..Men urin er jo avfall fra kroppen,så det følger kanskje med litt drit innimellom tenker jeg da[8D]

tror hun mente UVI- urinveisinfeksjon. da kan urina være grumsete

ok, hmm.. er d andre symptoner på d også enn gromsete urin? får sje håpe eg har d.

Har litt grumsete urin selv, men hørte ikke noe om det på kontrollen i dag..Men urin er jo avfall fra kroppen,så det følger kanskje med litt drit innimellom tenker jeg da

e d sje d me har nyrene for (selfølgeligt isje bare d då men), for å renske opp i urinen, tenker litt sånn som med ei sil, at nyrene siler urinen sånn at den blir klar? trudde d va någe sånn jakten på nyresteinen gjekk ut på..

Har litt grums selv, men ingen utslag på UVI, eller noe annet.. så det behøver ikke være noe galt, husk at kroppen din får ekstra med vann og andre stoffer,mens du er gravid og det som blir til overs må jo ut en plass :)

Urinen under graviditeten
"Urinen kan se litt grumsete ut når du er gravid. Det kommer av at urinen er mer konsentrert fordi nyrene belastes mer under svangerskapet. Økt utflod kan også gjøre at urinen ikke ser ut som den pleier."

flott å høyre, då va den saken ute av tankene:)

Back
Topp