Griser 2,5 åringen deres mye?

FancyPants

Forumet er livet
Lurer litt på det..

B her griser så enormt mye når han spiser, drikker o.l. Alle klærne er tilgriset og gulvet ser ikke ut etter middagen f.eks.
ni av ti ganger søler han ut drikken sin..

Når slutter de å grise så fryktelig?
Begynner å bli lei av all vaskingen.

Har en 3-åring som griser MASSE!!!  Begynner å bli lei!!! 
2-åringer griser ikke så masse som henne, selv om han griser en del han å.. [&:]

Griserlite,men det blir jolitt søl iom at hu eter med fingra og ikke bestikk.
Men ellers nøye med søl,og vil alltid ha serviett så hun kan tørke seg underveis

ORIGINAL: MercedesBærta.

2-åringer griser ikke så masse som henne, selv om han griser en del han å.. [&:]

Jess, ikke noe ukjent fenomen her iallfall[8D]

ORIGINAL: Kranglefanten

ORIGINAL: MercedesBærta.

Jess, ikke noe ukjent fenomen her iallfall[8D]

Godt vi ikke er alene [;)]

Ja, det blir jo litt gris..
Og det verste er at når han blir skitten på fingrene, så tørker han seg på genseren sin [>:] Han tørker også snørr på armen.. [:'(]

Men drikken er han flink med.. som regel...

Sjelden grising her.
Altså, det hender jo innimellom at hun er uheldig og velter glasset sitt, det renner litt suppe ut fra skjea e.l., men stort sett syns jeg hun er veldig flink![:)]

Jenta mi på 2 1/2 år griser også enormt[:o]

Før vi fikk tripp-trapp stol hadde vi faktisk plast under barnestolen henne..

Nå når vi bruker tripp-traff stol så tar det nederste brette i mot det meste av hva hun søler..

Synes det er større problem med klærne henne jeg.. for jeg klarer ikke å fjerne flekker på tøy[8|]

Hører jo med andre som har barn som både er 1, 2 og 3 år eldre enn snuppa mi... og de og søler..

Jeg føler nesten at han har så mye annet han heller skulle ha gjort, så han klarer ikke å konsentrere seg om det han gjør.

Godt å høre at det ikke er unormalt, iallefall![:D]

(Raemec: Kan ikke sammenligne min med din, hun er for langt framme i utviklingen, søte jenta)[;)]

ORIGINAL: Raemec

Sjelden grising her.
Altså, det hender jo innimellom at hun er uheldig og velter glasset sitt, det renner litt suppe ut fra skjea e.l., men stort sett syns jeg hun er veldig flink![:)]

Samme her[:)]

Sjelden grising her.

Hu hadde veldig lite grising når hu var pasert 18 mnd egentlig. Omtrent aldri en matflekk på klærne etter en dag i barnehagen eller hjemme. Eneste er at om vi har suppe så kan det renne litt fra skjea men ellers er det skjelden, men hender jo at hu er veldig ukonsentret og kan grise litt hu og. Men ikke noe som må vaskes etter hu har spist somregel[:)]

Griser svært lite og er flink tørke seg etter han har sølt eller spist..alltid vært lite grisete under maten

JAAA![&:]

Gutten min ble to i desember, og har egentlig vært flink til å spise uten å søle siden han var 1,5 år. Hender jo så klart det skjer uhell, at glasset velter at han bommer med skjea og sånn, men som regel går det veldig bra[:)] Unntaket er spagetti og suppe, det er vanskelig[;)] Han holder alltid brødskiver i skorpa, spiser ikke med fingrene når det er middag og tørker seg med papir! Så skal ikke klage! Vi lot han spise selv veldig tidlig, og var mye gris i begynnelsen, men tror det lønner seg!

ORIGINAL: Siljemor_82

Gutten min ble to i desember, og har egentlig vært flink til å spise uten å søle siden han var 1,5 år. Hender jo så klart det skjer uhell, at glasset velter at han bommer med skjea og sånn, men som regel går det veldig bra[:)] Unntaket er spagetti og suppe, det er vanskelig[;)] Han holder alltid brødskiver i skorpa, spiser ikke med fingrene når det er middag og tørker seg med papir! Så skal ikke klage! Vi lot han spise selv veldig tidlig, og var mye gris i begynnelsen, men tror det lønner seg!

Vi lot hn også spise selv tidlig, for å unngå at han skulle grise så mye da han ble større. Vel.. Det funket ikke her.[8D]

Sjelden grising her.

Samme her [:)] Ho e 2 år og 3 mnd [:)]

ORIGINAL: lumina og Erik

Ja, det blir jo litt gris..
Og det verste er at når han blir skitten på fingrene, så tørker han seg på genseren sin [>:] Han tørker også snørr på armen.. [:'(]

Men drikken er han flink med.. som regel...

Det er Chris ekspert på og[:'(]

Nå er gutten vår 2 år og 2 mndr, men han griser igrunnen ikke så veldig. Har heldigvis nesten aldri tømt ut drikken sin, har selvfølgelig hendt men det hører til sjeldenheten. Er vel mulig det kommer når han blir litt eldre. Selvfølgelig blir det litt gris med en 2-åring som spiser selv men ikke noe mer enn jeg syns vi må regne med.

Back
Topp