Grisen står å

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
hyyyyyyyleeeeeeeeeeeeeeeeer!
Og månen lyser kviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit..
Sit du og eg på taaaaaaaaaaaaaaaaakeeeeet
og leeeeeeeeeeer å praaaaaaatar skiiiiiiit...

[:D][:D]

Sindre har fått ny yndlingssang.. [:D] Blei BOM stilt med en gang jeg satte den på!
*sitteråsyngerforfullhals*

morsomt! Jeg har til min fortvilelse oppdaget at Johanna elsker når jeg synger den reklamesangen for IFA - "dette er bil trettito, vi trenger forsterkninger, følger en stjåååååååålet bil imot Jar.... trallala, trallala, bil imot Jar" - og det funker kun om jeg synger den med overdrevet opera-stemme [:@] [:D]

ORIGINAL: lenemor

morsomt! Jeg har til min fortvilelse oppdaget at Johanna elsker når jeg synger den reklamesangen for IFA - "dette er bil trettito, vi trenger forsterkninger, følger en stjåååååååålet bil imot Jar.... trallala, trallala, bil imot Jar" - og det funker kun om jeg synger den med overdrevet opera-stemme [:@] [:D]

HAHA! Så festlig! [:D] Jeg synger på den hele tiden, men ikke fordi Sindre liker den.. [8|][:D]

Hehehehehe[:D] Linnea begynner å bli lei av "Ri ri på islandshest" og "So ro" tror jeg. Må kanskje prøve meg på Vassendgutan......... Men jeg kan bare "Granada" og "Hei Reidar" utenatt da. Får prøve med en av dem eller lære en ny en [;)]

Her går det i:
Blomster små gule og blå,
titter opp fra bakken nå,
vinker til Thea lill,
for hun er så snill.

Storebroren har sunget den til meg hele tiden når jeg gikk gravid med Thea. Hun roer seg faktisk ogå når jeg eller storebroren synger den.

Back
Topp