griseknoens vei mot grisunger i grisebingen

ORIGINAL: griseknoen

Spottinga har endelig begynt å ta seg litt opp, så da håper jeg tanta er her for fullt i morgen, slik at jeg kan ringe inn mens.
Jeg er fryktelig irritert på den teite kjærringa, for at hun rotet seg bort når jeg trengte henne som mest [:@]
Jeg har aldri hatt så lang syklus før, og det er jo typisk at det kommer når man absolutt ikke vil ha det. [:'(]
Nei, nå får du se til å komme tante.....

Så unødvendig "spenning" [&:]
Roper frem tanta for vil at du skal komme igang igjen NÅ! Helst i går [:)]
 
ORIGINAL: Kakken

ORIGINAL: griseknoen

Spottinga har endelig begynt å ta seg litt opp, så da håper jeg tanta er her for fullt i morgen, slik at jeg kan ringe inn mens.
Jeg er fryktelig irritert på den teite kjærringa, for at hun rotet seg bort når jeg trengte henne som mest [:@]
Jeg har aldri hatt så lang syklus før, og det er jo typisk at det kommer når man absolutt ikke vil ha det. [:'(]
Nei, nå får du se til å komme tante.....

Så unødvendig "spenning" [&:]
Roper frem tanta for vil at du skal komme igang igjen NÅ! Helst i går [:)]

Ja, veldig unødvendig.
Er dårlig gjort å gi en langtidsprøver ett sånt håp, for så å knuse det i neste øyeblikk.
Skjønner ikke hvorfor hun skal drøye, hvis hun allikevel vet at hun skal komme.
Men det kan jo hende at hun gikk på feil buss da [;)][8D]
 
ORIGINAL: griseknoen

ORIGINAL: Kakken

ORIGINAL: griseknoen

Spottinga har endelig begynt å ta seg litt opp, så da håper jeg tanta er her for fullt i morgen, slik at jeg kan ringe inn mens.
Jeg er fryktelig irritert på den teite kjærringa, for at hun rotet seg bort når jeg trengte henne som mest [:@]
Jeg har aldri hatt så lang syklus før, og det er jo typisk at det kommer når man absolutt ikke vil ha det. [:'(]
Nei, nå får du se til å komme tante.....

Så unødvendig "spenning" [&:]
Roper frem tanta for vil at du skal komme igang igjen NÅ! Helst i går [:)]

Ja, veldig unødvendig.
Er dårlig gjort å gi en langtidsprøver ett sånt håp, for så å knuse det i neste øyeblikk.
Skjønner ikke hvorfor hun skal drøye, hvis hun allikevel vet at hun skal komme.
Men det kan jo hende at hun gikk på feil buss da [;)][8D]


Den unnskyldningen blir for tynn!! Hu har klart å finne frem før[8D]
Har hu satt begge bein innafor enda??[8|]
 
ORIGINAL: Lambi`83

ORIGINAL: griseknoen

ORIGINAL: Kakken

ORIGINAL: griseknoen

Spottinga har endelig begynt å ta seg litt opp, så da håper jeg tanta er her for fullt i morgen, slik at jeg kan ringe inn mens.
Jeg er fryktelig irritert på den teite kjærringa, for at hun rotet seg bort når jeg trengte henne som mest [:@]
Jeg har aldri hatt så lang syklus før, og det er jo typisk at det kommer når man absolutt ikke vil ha det. [:'(]
Nei, nå får du se til å komme tante.....

Så unødvendig "spenning" [&:]
Roper frem tanta for vil at du skal komme igang igjen NÅ! Helst i går [:)]

Ja, veldig unødvendig.
Er dårlig gjort å gi en langtidsprøver ett sånt håp, for så å knuse det i neste øyeblikk.
Skjønner ikke hvorfor hun skal drøye, hvis hun allikevel vet at hun skal komme.
Men det kan jo hende at hun gikk på feil buss da [;)][8D]


Den unnskyldningen blir for tynn!! Hu har klart å finne frem før[8D]
Har hu satt begge bein innafor enda??[8|]

Ja, hun har klart å finne fram altfor mange ganger [&o]
Og hun har jaggu ikke helt klart å sette begge beina innafor enda.
Det kommer og går litt egentlig.. [:'(]
 
Nei, nå synes jeg hun er skikkelig urettferdig mot deg[:(]

Jeg fortsetter og blåse babystøv og sender gode tanker til deg slik at du snart får et lite nurk i magehuset ditt[:)]
 
ORIGINAL: Lucmam

Nei, nå synes jeg hun er skikkelig urettferdig mot deg[:(]

Jeg fortsetter og blåse babystøv og sender gode tanker til deg slik at du snart får et lite nurk i magehuset ditt[:)]

Ja, hun er rett og slett ondskapsfull.
Men nå er hvertfall mensen ringt inn, og det er ca 20 dager til spraystart.

Tusen takk for babystøv og gode tanker. Regner med det hjelper på neste forsøk [;)][:D]

Og gratulerer med 19 uker [:D][:D] snart halvveis [;)]
 
ORIGINAL: Lambi`83

HURRA for sprøytestart om 20 dager!!!![:D][:D]

Ja, hadde det bare vært så vel.
Nei jeg må nok en del dager på spray først gitt [&:]
Men takk likevel [;)][:D]

Hvordan er det med fru gravido?
 
ORIGINAL: griseknoen

ORIGINAL: Lucmam

Nei, nå synes jeg hun er skikkelig urettferdig mot deg[:(]

Jeg fortsetter og blåse babystøv og sender gode tanker til deg slik at du snart får et lite nurk i magehuset ditt[:)]

Ja, hun er rett og slett ondskapsfull.
Men nå er hvertfall mensen ringt inn, og det er ca 20 dager til spraystart.

Tusen takk for babystøv og gode tanker. Regner med det hjelper på neste forsøk [;)][:D]

Og gratulerer med 19 uker [:D][:D] snart halvveis [;)]

Da satser vi på at disse dagene frem til neste start går fort! Og at babystøvet og tankene hjelper litt[;)]

Jo, tusen takk, en god følelse[:D]
 
ORIGINAL: Lucmam
Da satser vi på at disse dagene frem til neste start går fort! Og at babystøvet og tankene hjelper litt[;)]

Jo, tusen takk, en god følelse[:D]

Ja, de gjør nok det.
Har skolearbeid å konsentrere meg om, og en reise å se fram til, så det skal nok gå fort unna [;)]

Ja, det kan jeg tenke meg du [;)][;)]
 

Ja, de gjør nok det.
Har skolearbeid å konsentrere meg om, og en reise å se fram til, så det skal nok gå fort unna [;)]

Ja, det kan jeg tenke meg du [;)][;)]

Oj, hvor går ferden? Heldiggris, jeg elsker å reise[:D]
Lykke til med skolearbeidet, hva studerer du?
 
Hva skjer med deg, vennen? [:)]
 
Wow, straks bare en uke til spraystart[:D]


Når reiser dere? [:)]
 
Oi. Er visst lenge siden jeg har vært og oppdatert i dagboka mi.
Dårlig [&o]
Hyggelig at det har vært så mange innom og lagt igjen et spor i dagboka mi mens jeg har vært fraværende da [;)][;)]

Nå er det bare 1 uke igjen til spraystart, og 3 uker igjen til sprøytestart.
Skal starte med nye sprøyter denne gangen. Skal bruke menopur istedet for puregon. Gruer meg litt til det, for man må visst blande litt og greier [&:] Men klarer vel det også tenker jeg [:)]

I morgen reiser vi på tur. Det blir stas. Jeg skal fortelle dere alt om turen når jeg kommer tilbake, men vil ikke si for mye nå, tilfelle noen kjenner meg [;)][;)]

Lucmam: Jeg studerer småbarnspedagogikk, og jeg merker at det snart er oppgaveinnlevering og eksamen [&:][&:]
 
God tur! Og masse lykke til med oppg.innleveringer og eksamener. Det må jo være et utrolig spennende felt å studere[:D].
Gikk på lærerhøgskolen for en god del år siden, og likte godt pedagogikk. Sluttet riktignok før første året var omme, men nå vurderer jeg det sterkt igjen.
 
Back
Topp