Grip dagen! (Inspirert)

Romle

Gift med forumet
VIP
Junibarna 2015
Jeg ble så inspirert av tråden om hva man ville angret på om man lå på dødsleiet! Hva drømmer dere om å gjøre? Er det noe dere ønsker å endre ved livene deres? Og er det mulig akkurat nå, eller må dere vente? Hvorfor? Kanskje kan dere aldri gjøre det, kanskje kan dere begynne i dag? Fortell! :D

Jeg ble så inspirert av tråden om hva man ville angret på om man lå på dødsleiet! Hva drømmer dere om å gjøre? Er det noe dere ønsker å endre ved livene deres? Og er det mulig akkurat nå, eller må dere vente? Hvorfor? Kanskje kan dere aldri gjøre det, kanskje kan dere begynne i dag? Fortell! :D

For 4 år siden var jeg i et dårlig forhold og drømte om ny tilbærelse for frøkna og meg, mann, hus, garasje, bil og kanskje småsøsken til frøkna... Nå sitter jeg her i uke 32 med alt sammen.. Kjempe takknemmelig for det... Er det noe jeg drømmer om nå må det være mer tid med frøkna og den lille nye som kommer :) livet er for travelt noen ganger med jobb og fritidsaktiviteter. Skulle ønske jeg kunne lære meg å slappe mer av å ta meg tid til de viktige tingene...

Drømmer om ny jobb, men har satt det litt på vent siden jeg ikke har samvittighet til å søke nye jobber samtidig som vi prøver å bli gravide.. Derfor er det også ekstra kjipt hver måned tr kommer.. Det betyr ikke bare at det blir enda en måned før spira sitter, men også en måned til i nåværende jobb.. Skulle ønske jeg var litt mindre samvittighetsfull og bare søkte jobber uten å tenke på det..

Jeg tenker at jeg må bli flinkere til å tenke på helsa. Legen har foreslått gradert uføre.. (Gått på aap før, men trodde jeg skulle greie 100%).

Sliter meg gjennom dagene med smerter og utmattelse og derpå depresjon pga smertene og utmattelsen.. Men får hele tiden høre at jeg må stå på. Så jobber 100% for alle andre en meg selv.

Store drømmen er å flytte på gård. Med min sambo og poden og min far. Vi har nå samlet midler for dette i fem år. Så vi har kommet så langt at vi har fått lån. Så nå er vi på full utkikk etter drømme gården:)

Drømmer om å kunne bli ferdig med huset og vi bare kan slappe av mens vi har det fint rundt oss.
Drømmer også om mer tid med mannen, men det får vi når vi blir gamle :p

Jeg tenker at jeg må bli flinkere til å tenke på helsa. Legen har foreslått gradert uføre.. (Gått på aap før, men trodde jeg skulle greie 100%).

Sliter meg gjennom dagene med smerter og utmattelse og derpå depresjon pga smertene og utmattelsen.. Men får hele tiden høre at jeg må stå på. Så jobber 100% for alle andre en meg selv.
Det høres ikke bra ut. Det høres ut som du vet hva som er best, sånn egentlig. Kanskje på tide å sette deg selv først? Håper du finner ut av det!

Store drømmen er å flytte på gård. Med min sambo og poden og min far. Vi har nå samlet midler for dette i fem år. Så vi har kommet så langt at vi har fått lån. Så nå er vi på full utkikk etter drømme gården:)
Så fantastisk! :D Lykke til med letingen! :)

Drømmer om ny jobb. Men det er ingenting å hente her. Kan ikke si opp heller. Er avhengig av lønna så.

Den drømmen hadde jeg også,og i år gikk den i oppfyllelse :) lykke til med å finne drømme gården:)

Drømmer om ny jobb. Men det er ingenting å hente her. Kan ikke si opp heller. Er avhengig av lønna så.
Usj da... Kan det bli aktuelt på et senere tidspunkt da?

Back
Topp