Grining!!

Susmu

Betatt av forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Noen andre her som gråter hele dagen?! Jeg er på 4 uka med følelsene rett under overflaten!

Ting jeg har grått for i dag;

1. Ikke mer kaviar igjen hjemme
2. Trist reklame
3. Måtte reise meg for å sette iPad
en på lading
4. Fordi jeg griner for alt.

Altså....

Jeg griner også for alt. Bynte å grine da ei jente i barnehagen hjalp ei lita jente opp da hun falt. Tror alle kollegaene mine mistenker at jeg er gravid, men ingen tør spørre. Værst var det på lørdag. Min favoritt-serie kom ut litt før, så jeg fikk se den da. Det var en så koselig og søt episode, så jeg gråt fra start til slutt. Tårene kom da musikken starta.

Oi, heftig å grine for å måtte lade iPad! Huff, så ille har det ikke blitt hos meg enda.
Blir allikevel full av tårer av å se andre være grei med andre, acts of kindness, å se noe vakkert i naturen eller bli veldig redd.... :)

Begynner å grine hver gang jeg leser fødselshistorier - den følelsen av å få babyen på brystet etter måneder i magen og timer med fødsel - der var du jo!
Piper bare jeg skriver om akkurat denne følelsen, men ellers går det ganske bra. Er ganske lugn av person ellers og så ikke hatt de store humørsvingningene siden jeg ble gravid. Enda.

Noen andre her som gråter hele dagen?! Jeg er på 4 uka med følelsene rett under overflaten!

Ting jeg har grått for i dag;

1. Ikke mer kaviar igjen hjemme
2. Trist reklame
3. Måtte reise meg for å sette iPad
en på lading
4. Fordi jeg griner for alt.

Altså....
Unnskyld, men dette er jo i grunnen morsomt. Alt vi kan reagere på. Er heldigvis ikke så emosjonell selv, men kan godt forstå deg.

Stor klem :happy:

Hver gang jeg ser en baby. :sad010

Også har jeg grini litt for å ha vært så mye sliten og kvalm.

Godt vi er flere.

I dag begynte jeg å gråte fordi jeg så en skoleklasse (typ ti-tolvåringer) stå på en bru og vinke til lastebilene som kjørte under for å få dem til å tute. Og de tutet i vei. Lagde fine rytmer og alt! Og både lærerne og elevene jublet. Og jeg ble så rørt over hvor glade de ble. Og at sjåførene tok seg tid. Og hvor lite som skal til. Interaksjonen mellom fremmede, liksom. Blir våt i øynene av å skrive dette også...

Ja altså nå begynte jeg å le av ingenting,latteren fikk over i gråt,masse gråt,så kom latterkrampen igjen:anyone herregud ass,tydeligvis noe som måtte ut:dance008

Godt vi er flere.

I dag begynte jeg å gråte fordi jeg så en skoleklasse (typ ti-tolvåringer) stå på en bru og vinke til lastebilene som kjørte under for å få dem til å tute. Og de tutet i vei. Lagde fine rytmer og alt! Og både lærerne og elevene jublet. Og jeg ble så rørt over hvor glade de ble. Og at sjåførene tok seg tid. Og hvor lite som skal til. Interaksjonen mellom fremmede, liksom. Blir våt i øynene av å skrive dette også...
Altså, jeg fikk tårer i øynene kun av å lese det der! :hilarious::Heartpink

Haha! Jeg var sånn sist. Da gråt jeg hver eneste dag hele svangerskapet. Stakkars mannen. Denne gangen gråter jeg bare hvis jeg er veldig sliten og ting går meg i mot:P

Føler meg litt mer som meg selv igjen nå. Første dagen på evigheter jeg ser mannen på facetime og savnet han skikkelig. Type lyst til å krype oppi den gode varme armkroken hans savn. Tidligere har det vært mest orker ikke snakke jeg er så kvalm buhuuuu. Det var ganske digg å føle meg som meg. :happy:

Strigråt av slutten på musikkvideoen til Maroon 5, girls like you, når kona (?) og barnet kommer. :rolleyes:

Jeg gråter av alt mulig kliss, og jeg er spesielt helt ferdig når samboeren spiller romantiske sanger på piano. Har aldri vært sånn før:laughing002

Back
Topp