Grinete, sutrete mini på 16 mnd!

abrakad

Forelsket i forumet
Hei, jeg har en spellemann på 16 mnd som for tiden er veldig sur, grinete, sint og sutrete for tiden. Ingen verdens ting er godt nokk. Han spiser, drikker, bæsjer osv som normalt. Men han er så grinete fra morgen til kveld og jeg blir gal :inpain::joyful:
Er det noen form for utviklingstrinn? Fase? Lærer han noe nytt? Noen med erfaring og tips her? :)

Høres normalt ut. Føler det er mye sutring mellom 12-18 mnd uten at jeg kan si hva det er. Var mye med sønnen min. Han hadde ikke barnehageplass før 18 mnd heller så tror han kjeda seg lott også :p
Begge to surva MYE mer hjemme, særlig om jeg prøvde å stå på kjøkkenet og gjøre noe.
Hvis han har 16 tenner er det sikkert annen utvikling dersom alt annet er i orden :p
Hjelper å bytte hvilket rom vi er i og hva vi gjør her, eller ta en tur ut. Blir bedre når våren er ordentlig i gang om man ikke må kle på så innmari mye også.

En spesiell sykdom du tenker på?
Kan være tenner uten at jeg vet det, men han har allerede 16 tenner så trodde vi var ferdig med det på en stund :joyful:
Tenkte bare forkjølelse. Men høres normalt ut. Har merket noe slikt selv hos mi:hilarious:

Back
Topp