Grinete baby

Perlemoren

Flørter med forumet
Er det andre som har grinete babyer for tiden? Vil ikke ligge alene, sutrer og vil bæres? Er det en 4-5 måneds ting eller? En fase?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Minien min var ganske ekstrem da han var rundt 3-4mnd. Han sutret en del, ville ikke sove i det hele tatt og var generellt ganske vanskelig å skjønne seg på :p Det ble veldig mye bedre når han nærmet seg 5mnd og fikk bedre kontroll på hender og kroppen generellt, lærte plutselig at han kan leke litt alene :) Er kjipt å gi samme beskjeden som omtrent alle andre- men jo, det blir bedre etterhvert. Er nok bare en fase, og som så mye annet vil det gå over :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er det andre som har grinete babyer for tiden? Vil ikke ligge alene, sutrer og vil bæres? Er det en 4-5 måneds ting eller? En fase?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Vet ikke, men mye grining og sutring.. Skjønner ikke hva han vil, eller hva som er feil!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Du er nok ikkje åleine nei.. Mini liker best å bli bært rundt, prøver å legge ho litt under babygymmen innimellom men det tar ikkje langt tid før protestane kjem
 
Mini har de dagene der han er utrøstelig, og ingenting hjelper. Tror rett og slett at de har dårlige dager også av og til.
 
Håper det er en fase. Min sutrer og er litt vanskelig å skjønne seg på for tida, men det får nok over :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sannsynligvis en fase ja:) Da vi var på 3 måneders kontroll fikk jeg vite at babyer går gjennom ca. 17 "puberteter" som varer 1-2 uker før de fyller 2 år. :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp