Grinete baby

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Jeg er litt usikker på om jeg skal få sjekket David. Han er snart 4og en halv mnd, men er fortsatt sutrete/grinete. Kan ligge under babygymmen, men etter en stund så begynner griningen. Når han har hvilt i vognen, så er det hyl grining når han våkner. Virker ikke så han kan slappe av. Har vært hos kiropraktor 2 ganger, alt er fint sier han. Vanskelig og få han til og sove til kvelden. Er klar over at noen babyer bare er sånn og at han sikker vokser det av seg, mannen er litt redd om han feiler noe. Hadde besøk i går, og han sutret fra besøket kom og til de gikk, de andre babyene(en to dager yngre baby og en 5 uker eldre baby var på besøk her)var helt rolige.

Kansje dere har noen gode råd?? Det jeg tenker på er manuellteapeut? Eller blir det feil?

Uff.. Det er ikke noe kjekt! Han sliter ikke med magen? Kan det være tenner som plager han? De kan jo begynne måneder før de kommer. Goklem :-)

Han har vært sånn så dette siden han var noen uker. E skikkelig slitsomt. Han får av seg så tror ikke det er magen.

Uff, da er det ikke godt å si! Kan du ikke ta det opp med hs neste gang da? Kanskje ho har noen råd

Uff, så kjedelig!
Om hu her er mett og uthvilt, og hu begynner å sutre er det fordi hu kjeder seg.. Hu har gått lei de fleste lekene sine så jeg må underholde henne selv.. Men har lagt bort noen leker nå som jeg tar frem igjen om et par uker så kanskje dem blir spennende igjen :) Har ingen råd til deg dessverre, men du kunne jo kanskje ringt hs? Eller spørre neste gang du skal dit :)

Back
Topp