turteldue Forumet er livet VIP 2 Jul 2010 #1 AV glede no: JEG HAR HØRT hjertelyden med angelsounden min skal ringe gubben no og skryte
turteldue Forumet er livet VIP 2 Jul 2010 #3 han er med jobben sin.. der vet de ikke det!!!! så sa jeg hadde hørt noe han ikke hadde hørt. og han bare med den maskinen din? "JAAAA" svarte jeg... og han åååhr, no vil jeg ikke være her:P
han er med jobben sin.. der vet de ikke det!!!! så sa jeg hadde hørt noe han ikke hadde hørt. og han bare med den maskinen din? "JAAAA" svarte jeg... og han åååhr, no vil jeg ikke være her:P
neselo Forumet er livet 2 Jul 2010 #4 Så koselig![:)] Så du har fått din... jeg har ikke fått min enda [:(]
Jaybird Gift med forumet 2 Jul 2010 #5 Haha. Dakar gubben. Du får vise det til han når han kommer hjem da vettø[;)]
Snart2barnsmor? Betatt av forumet 3 Jul 2010 #8 Å så koselig! Ser du er i uke 10. Jeg er i uke 10 i dag. Kanskje jeg skal prøve min angelsound etterpå, har tenkt at det er for tidlig å prøve, men...
Å så koselig! Ser du er i uke 10. Jeg er i uke 10 i dag. Kanskje jeg skal prøve min angelsound etterpå, har tenkt at det er for tidlig å prøve, men...
turteldue Forumet er livet VIP 3 Jul 2010 #9 ORIGINAL: Jaybird Haha. Dakar gubben. Du får vise det til han når han kommer hjem da vettø[;)] han fikk høre han og når han kom hjem... han sov godt natt til i dag... [;)]
ORIGINAL: Jaybird Haha. Dakar gubben. Du får vise det til han når han kommer hjem da vettø[;)] han fikk høre han og når han kom hjem... han sov godt natt til i dag... [;)]