griner om kvelden

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
Malin har det med å grine om kvelden, begynner kansje i 7-9 tiden. Hun har fått mat, søvn, ny bleie og alt det der. Hun skriker ikke som en kolikkunge, men noe plager henne...Forstår ikke hva det er.. er jo rart visst knipen skulle komme bare på kvelden.. Er skikkelig plagsomt. Når vi legger henne i 22-23 tiden er hun stille. Noen andre som har det på samme måte?

jepp... Mathias er veldig sutrete om kvelden.. vil liksom ikke sovne skikkelig heller, ser at han er veldig trøtt..
men han sovner når vi legger oss da og han får være med i sengen..

ORIGINAL: ludri

Malin har det med å grine om kvelden, begynner kansje i 7-9 tiden. Hun har fått mat, søvn, ny bleie og alt det der. Hun skriker ikke som en kolikkunge, men noe plager henne...Forstår ikke hva det er.. er jo rart visst knipen skulle komme bare på kvelden.. Er skikkelig plagsomt. Når vi legger henne i 22-23 tiden er hun stille. Noen andre som har det på samme måte?

Jeg vil nesten tørre å si værre![8|]
Marcus er ikke noe fornøyd om dagen. Han skriker nesten hele tiden. Men det virker ikke som han har vondt i magen. Har vært til legen og - alt er ok.
Han vil bare ha pupp hele tiden! Så sovner han ved puppen, men våkner med en gag jeg legger han ned. Så jeg sliter litt om dagen, for jeg får jo ikke gjort noe! Får jo knapt spist! Ute i vogna sover han, men nå har har begynt å hyle der og! Skal bare være oppe hos meg.
Hva kan det være?
Hilsen søvnløs, utslitt mamma![&o][:)]

jeg prøvde noe i sta som funka nå...... mathias lå i fanget mitt inni teppe sitt.. så la jeg han i senga si mens han fortsatt hadde teppe rundt seg. da merket han ikke at jeg la han ned. funka bra her!
i kveld hvetfall[:D]

må bre si at jeg kjenner meg såååååå igjen. har det helt likt ang dette med kveldene

Filip stresser endel om kveldene, men det er lite skriking... eller faktisk ingen skriking! Han gråter bare litt når han er veldig sulten, men ellers kommer det lite lyd fra han [8|] har hørt at når babyener er så stille i begynnelsen, snur det helt etter en liten stund da.. så det blir spennende å se [&:] men vi får nyte at han er rolig og blid så lenge det varer [;)]

Litt OT dette her...

Men er det noen som har lest om kiss?
www.kiss-kidd.no

Jeg fikk et tips om dette fordi Jim skriker endel til tider, når "alt er bra". Jeg var inne på denne siden å leste litt, og fikk nærmest hakeslepp... Aldri hørt om dette tidligere!

Jeg vet ikke om Jim har dette, men veldig mange punkter stemmer.
Han måtte "trykke" veldig for å komme seg ut, og nå i ettertid, skal han hele tiden legge seg over på en side, må av og til "krangle" for å få i han mat, osv osv....

Har snakket med manuell terapeut, og han skal sjekkes etter påske.

Sånn har det vært her også, men nå har det heldigvis blitt bedre. Jeg tør påstå at det ble bedre etter at hun fikk fotsoneterapi. Terapeuten sa at det virket som at hun hadde vondt i ryggen, ble litt skvisa ved fødselen kanskje. [8|] Og da er det kanskje naturlig at det forverrer seg litt etter en lang dag. [:)]

Back
Topp