Griner dere lett?

Limmylamb

Glad i forumet
*MIA*
Her en dag så jeg gutten og jernkjempen..  og begynte å grine så det fosset.. hvor flaut er ikke det.. heldigvis var det ingen barn til stede. haha..

nei griner ikke så lett,men kjenner at jeg har humørsvinger...blir enten foort lei meg eller veldig sinna...for ingenting....[:(] høres ut som den sutre kjerringa av og til.... heldigvis så har jeg en forståelses full og tålmodig mann [;)]

Jeg har bestandig tatt lett til tårene, og nå er det enda VÆRRE.
Gråter en skvett til barne-tv, dr.Phil, etter jeg har kjefta på samboer. 
Og i dag var jeg og sa "hadet" til lillebror som skulle reise tilbake til studiene sine i Tromsø. Da rant tårene også......hehe bror ble litt ille berørt tror jeg!

Jepp, det skal ingeting til. Griner særlig når jeg tror sambo er sur på meg, noe han som regel ikke er, men jeg innbiller meg det....

Griner ganske lett jeg også... Sist jeg var i syden var jeg ikke mere enn tre måneder på vei, og der så jeg en stakkars gammel mann som stod på gata og sang og dansa med en kostyme (for å samle penger) og jeg syntes så synd på ham at jeg grein av å se på ham. Også når vi begynte å snakke om ham dagen etter så begynte jeg å grine da også... [:D]  Hormonene er vel ikke helt i balanse når man går gravid, så jeg får skylde på det [;)]

Jeg også tar til tårene fortere enn vanlig nå ja[&:]Kan være litt plagsomt til tider...[:o]Men skjuler det godt da[;)]tror jeg...[8|]

Blir lett rørt til tider, men takler det mye bedre nå enn for en måned eller to siden. Da fosset det over bare sambo snakka hardt til meg.

jeg gråter når jeg ser andre gråter.som fek på tv(nylig ekstrem opppusing home edition,da fosset tårene gitt[:D])

Må fortelle at jeg satt å så i albumet til eldstegutten til at vennepar av oss da det rant helt over. Sykepleierne hadde tatt bilder av ham og laget album hvor de tegnet og forklarte alt han gikk gjennom. Han ble nemlig født med alle indreorganer liggendes på utsiden av kroppen. Det finnes ikke nesten ett sted på den gutten som de ikke har skjært i..
Ble helt satt ut av bildene jeg, samtidig som jeg syntes det var en fenomentalt bra ting å ta seg tid til av de på St.Olav.[:(]

ORIGINAL: Irene29

Blir lett rørt til tider, men takler det mye bedre nå enn for en måned eller to siden. Da fosset det over bare sambo snakka hardt til meg.
sånn hadd æ å d, men e mye bedre no, heldigvis

ORIGINAL: Flori

Var værre de 4 første månedene, tok fort til tårene. Er litt bedre nå [;)]

signerer denne, jeg.[:)]
Hadde det mye verre för. Nå er jeg for det meste blid og fornöyd.[:)]

nei trur ikkje eg griner noe lettere nå mens eg er gravid, men eg har alltid vært en person som tar lett til tårene, faktisk nesten så eg har tatt mindre til tårene etter at eg blei gravid, men det skal være sagt eg har tatt til tåtene noen ganger, men ikkje så alt for mange5-6 ganger gjenom hele svangersakpet, kan eg tenke meg.

Må fortelle at jeg satt å så i albumet til eldstegutten til at vennepar av oss da det rant helt over. Sykepleierne hadde tatt bilder av ham og laget album hvor de tegnet og forklarte alt han gikk gjennom. Han ble nemlig født med alle indreorganer liggendes på utsiden av kroppen. Det finnes ikke nesten ett sted på den gutten som de ikke har skjært i..
Ble helt satt ut av bildene jeg, samtidig som jeg syntes det var en fenomentalt bra ting å ta seg tid til av de på St.Olav.[:(]

Ei jeg jobber sammen med hadde lillegutten sin på St.Olavs fordi han var født med mellomgulvsbrokk.
De ansatte hadde også laget et kjempefint album til han med bilder fra hele oppholdet.
Var så flott gjort syntes jeg.....

ORIGINAL: gira

Ei jeg jobber sammen med hadde lillegutten sin på St.Olavs fordi han var født med mellomgulvsbrokk.
De ansatte hadde også laget et kjempefint album til han med bilder fra hele oppholdet.
Var så flott gjort syntes jeg.....

Utrolig bra engasjement blant de ansatte der!!!

Jeg har nesten blitt verre med denne gråtinga nå jeg...
Var på bursdag til ei venninne i helga, og da fortalte
kjæresten hennes til meg, om de flotte 5åra de hadde hatt
sammen, og han gleda seg til de 5 neste.. og litt mer
om dem og sånn... og jeg grein og grein... det var så
koselig sagt!!

Så tåler ingenting.. og hvis jeg og kjæresten krangler, så
klarer jeg ikke å si noe som helst for jeg bare skriker og
skriker og skriker.. så det blir veeeldig produktive krangler
da... NOT...

ORIGINAL: Pia81

Jeg har nesten blitt verre med denne gråtinga nå jeg...
Var på bursdag til ei venninne i helga, og da fortalte
kjæresten hennes til meg, om de flotte 5åra de hadde hatt
sammen, og han gleda seg til de 5 neste.. og litt mer
om dem og sånn... og jeg grein og grein... det var så
koselig sagt!!

Så tåler ingenting.. og hvis jeg og kjæresten krangler, så
klarer jeg ikke å si noe som helst for jeg bare skriker og
skriker og skriker.. så det blir veeeldig produktive krangler
da... NOT...

Samme her. Bare den minste lille filleting så kommer tårene piplende fram. Kanskje er det en egen biologisk mekanisme som trer i kraft for å høste større sympati hos partneren vår i en slik sårbar tilstand? Det finnes jo en forklaring på alt, vettu [;)]  

hmm...
Har nok tatt litt lettere til tårene de siste dagene, ja!
...bruker å bli litt slik de dagene jeg har lite overskudd...

Tar kanskje litt lettere til tårene enn til vanlig, men pleier egentlig å gråte sjelden...
Tror jeg merker hormonene mest med at jeg blir lettere irritabel[&:] og litt sånn humørsvingninger... går mest utover mannen.
Er i grunnen veldi blid og i godt humør rundt andre[:)]

Griner for ingeting,
tåpelige tv serier tilogmed [&:]

Å jeg griner skjelden.....
men men!!!

Kathrine

Back
Topp