Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har bestandig tatt lett til tårene, og nå er det enda VÆRRE.ORIGINAL: Irene29
Må fortelle at jeg satt å så i albumet til eldstegutten til at vennepar av oss da det rant helt over. Sykepleierne hadde tatt bilder av ham og laget album hvor de tegnet og forklarte alt han gikk gjennom. Han ble nemlig født med alle indreorganer liggendes på utsiden av kroppen. Det finnes ikke nesten ett sted på den gutten som de ikke har skjært i..
Ble helt satt ut av bildene jeg, samtidig som jeg syntes det var en fenomentalt bra ting å ta seg tid til av de på St.Olav.[:(]
ORIGINAL: gira
ORIGINAL: Irene29
Må fortelle at jeg satt å så i albumet til eldstegutten til at vennepar av oss da det rant helt over. Sykepleierne hadde tatt bilder av ham og laget album hvor de tegnet og forklarte alt han gikk gjennom. Han ble nemlig født med alle indreorganer liggendes på utsiden av kroppen. Det finnes ikke nesten ett sted på den gutten som de ikke har skjært i..
Ble helt satt ut av bildene jeg, samtidig som jeg syntes det var en fenomentalt bra ting å ta seg tid til av de på St.Olav.[:(]
Ei jeg jobber sammen med hadde lillegutten sin på St.Olavs fordi han var født med mellomgulvsbrokk.
De ansatte hadde også laget et kjempefint album til han med bilder fra hele oppholdet.
Var så flott gjort syntes jeg.....
ORIGINAL: Pia81
Jeg har nesten blitt verre med denne gråtinga nå jeg...
Var på bursdag til ei venninne i helga, og da fortalte
kjæresten hennes til meg, om de flotte 5åra de hadde hatt
sammen, og han gleda seg til de 5 neste.. og litt mer
om dem og sånn... og jeg grein og grein... det var så
koselig sagt!!
Så tåler ingenting.. og hvis jeg og kjæresten krangler, så
klarer jeg ikke å si noe som helst for jeg bare skriker og
skriker og skriker.. så det blir veeeldig produktive krangler
da... NOT...