Griner av alt....

Mummitrolle

Gift med forumet
Her en dag da eg var på jobb, såg eg og bruker på løvenes konge, og kin tror dokke som begynte å grine når mofasa døde? Joda, det va meg!!!
Og i går, då grein eg for første gång på kino, å grein heile veien him... Å nå grine eg mesten bara av tanken på filmen. Advarsel, kje sjå the impossible når du e preggy!!!!
Eg va kje sånn sist :p

Jeg griner bestandig når Mofasa dør.. har gjort det siden filmen kom ut.

Men, ja merker også at jeg griner lettere enn før.

Jeg griner bestandig når Mofasa dør.. har gjort det siden filmen kom ut.

Men, ja merker også at jeg griner lettere enn før.

hehe, eg har aldri grene i løvenes konge før, for det e liksom tegnefilm...
men nå e eg begynt med det o :)
Men va litt flaut å springa førstemann utav kinosalen i går da, med drit rød auger og tårene på spreng. haha! :p
å det va 2 venninner av meg som o va på kino, som vett eg klare å holda tårene på plass, så dei har nok ein mistanke nå ja! :p

Her en dag da eg var på jobb, såg eg og bruker på løvenes konge, og kin tror dokke som begynte å grine når mofasa døde? Joda, det va meg!!!
Og i går, då grein eg for første gång på kino, å grein heile veien him... Å nå grine eg mesten bara av tanken på filmen. Advarsel, kje sjå the impossible når du e preggy!!!!
Eg va kje sånn sist :p
Den såg jeg også på kino hin dagen og jeg tror at den gråter man av om man er preggis eller ikke. Jeg og venninnen min som var å såg den gråt i gjennom hele filmen og hun er ikke gravid...

Eg va kje den einaste som grein nei, men eg har liksom klart å holdt det litt igjen liksom, men nå fossa tårene på! :p Klare kje å holda någe igjen, hehe.

Back
Topp