Griner av alt...

Nameless

Glad i forumet
Hva gjør man????
Hormoner er en tullete ting. Jeg er ganske så lettrørt fra før, men da må det være noe som de nærmeste gjør, sier ol, men etter hormonene kikka inn, så er det jo sykt. Griner av ingenting. Kan sitte se på tv, noe som ikke betyr snør og tårer, også begynner jeg og tute, kan nesten ikke skrive en meldig eller snakke med de barna jeg er tante til, for jeg begynner bare å grine. Er det noen triks for å få griningen under kontroll???

Godt vi er flere :) griner flere ganger om dagen og sliter med å holde meg på jobb når det kommer folk innom med små barn :P

Jeg er også helt på sippern om dagen:-P

Jeg er utrolig lettrørt og enda verre nå når jeg er gravid. Forrige gang jeg gikk gravid så grein jeg HVER gang jeg hørte Glow med Madcon. Hehe. Ble så imponert over alle de som var med på den under grand prix.... Er igrunnen ikke så altfor mange program jeg ikke griner av.

Jeg og griner av alt :)

Ja virkelig glad for at vi er flere. Det er ikke noe kult, jeg jobber innen skole, og på et avlastningshjem for barn med spesielle utfordringer, er fortiden sykmeldt, men kjenner at bare jeg tenker på de fine stundene vi har med dem på jobb og fremgangen de har så begynner tutingen igjen. Gubben skjønner lite eller ingenting når jeg begynner og blir litt lei seg når han ikke kan hjelpe meg. Stakkar. og det resulterer jo bare i at jeg, jo jeg griner enda en skvett.For en karusell...

Kjenner til dette ja. Alt på TV er jo så rørende i disse dager. "Alt for Norge" for eksempel, jeg tuter hver gang noen blir litt følsomme...

Kjenner til dette ja. Alt på TV er jo så rørende i disse dager. "Alt for Norge" for eksempel, jeg tuter hver gang noen blir litt følsomme...

Back
Topp