Griner å griner..

Snuffle

Glad i forumet
Januarhula 2014
Kjenner jeg begynner å bli vanvitti sliten. Eneste jeg gjør er å grine. Stemora til guben prøver å overstyre alt å bestemme om hva vi skal gjøre, hvor vi skal være, hvoem vi skal gi gaver til osv osv. Gubben sitter da å sier her at han bare vil gjøre det for å holde husfreden for faren. Selv om han egentlig ikke vil. Kjenner jeg er langt over middels frustrert og lei meg. Vil bli ferdig her hjemme. vil ha barnerommet klart. Vil at vi skal bestemme hvem vi skal kjøpe pakker til, hvem vi skal på besøk til, når vi skal på besøk o.l.
Kan være jeg er egoistisk, men det får så være. Men vi er da voksne mennesker som burde få gjøre som vi vil. Kjenner at jeg bare liker jula mindre og mindre :(

Usj.. litt rotete, men måtte bare få det ut.

Eh, svigermora fra helvete? Du får nesten fortelle hvordan DERE vil ha det, evt bare gjøre det som passer for dere samme hva hun prøver å fortelle dere. Og blir hun sur så er det hennes problem ikke ditt. Hvis samboeren din absolutt skal holde husfreda så får han dra på tvangsbesøka så kan du kose deg hjemme. Føler med deg. Klem

Eh, svigermora fra helvete? Du får nesten fortelle hvordan DERE vil ha det, evt bare gjøre det som passer for dere samme hva hun prøver å fortelle dere. Og blir hun sur så er det hennes problem ikke ditt. Hvis samboeren din absolutt skal holde husfreda så får han dra på tvangsbesøka så kan du kose deg hjemme. Føler med deg. Klem

Fra helvette er væll mildt sagt. Vi prøver å fortelle,men det hjelper lite når dem ikke vil høre etter. Og ikke hjelper det å forklare i detalje om hvorfor det ikke passer. Er så vanvitti frustrert!

Du får bare si at det ikke passer, de har jo ikke alltid krav på en forklaring selv om de synes det. Går an å ty til hvite løgner innimellom. Skjønner at du er frustrert, stakkars dere :-( du får prøve å ha en så god jul som du kan :-) klem

Takk. :) Ja, det har gått opp for gubben her nå at han bare må gi beskjed om at vi ikke kommer! Men er så vanvitti sliten. For det er så mye unødvendig energi som blir brukt.

Skjønner veldig godt hvordan du har det, men her er det min egen mor som står på. Har tidligere brukt å la pappa snakke med henne slik at jeg har sluppet, men nå som jeg skal få egne barn og tross alt er 21 så ble det min tur i år..

Jeg har valgt å ikke snakke noe om det, og når hun prøver å tvinge gjennom noe og spør meg direkte så sier jeg nei, skylder på jobb eller at jeg er sliten og i verstefall, så har vi glemt noe og faktisk ikke dukket opp.

Er fryktelig slitsomt, men håper det ordner seg for dere så dere får ei god jul dere også :-)

Skal ikke være greit når noen prøver å tvinge på noe :( her er gubben 28 og jeg 26 å hjelper ikke å si noe. Men gjør det beste ut av det :)

Back
Topp