Grine-grine-grine

Synnemor

Andre møte med forumet
Jeg er så utrolig lei av å grine for alt mulig latterlig...[:o] Sist jeg var gravid var jeg bare sint, men nå tuter jeg for den minste ting. Sikkert mange som deler den?! [:(]

har det med begge deler,blir steik forbanna og begynner og grine,er disse hormonene da vettu[;)]

Ja, det er nok fryktelig mye som bobler innvendig nå ja. Er ikke så altfor sint denne gangen, men som sagt. Tåler hverken tv eller en vanlig diskusjon... Begynte å grine hver gang jeg skulle fortelle noen jeg skulle ha barn og... Ble jo litt utilpass ii noen tilfeller da kan man si...

det er nå litt søtt å da...
Jeg er veldig sippete uansett jeg, så det kan jo bli moro når alle hormonene kommer...

Joda, det er jo ikke farlig med det akkurat. Er også fryktelig sippete fra før, men det kunne jo være grenser da. [:D]
Men er det det verste, kan man ikke klage. Nå er jeg i superform!!! Så deilig å finne igjen seg selv!!!! Hurra! [:D] [:D] [:D]

jeg har det faktisk sånn uten å være gravid også jeg da... tuter for alt og blir sint for alt også begynner jeg som regel å tute når jeg er skikkelig sint.. [8D] rart kjærsten ikke blir gal egentlig! hahaha

hei synnemor!!

Jeg har det sånn som deg nå jeg, og jeg er ikke gravid..

Vi må nok bare holde ut all denne grininga. Etterhvert som du venner deg til det er det heller andre som blir ille berøsrte og ikke deg, hehe. Sånn er det i allefall for meg. Det finnes folk som ikke vet helt hva de skal gjøre når jeg griner:-) Men det er nesten litt morsomt!

Lykke til framover da!
Klem, M

jeg har hormoner på tulltur. helt forferdelig egentlig. så hissig og så grinete. griner av alt, til og med enkelte "teite" tv program griner jeg av. ganske pinlig i grunn.[&:]

hehe kjenner meg igjen her ja,men nå er jeg mest sint å irritert.går i fra å være i strålede humør,til å hisse meg opp over dumme ting.så klarer jeg ikke å la dem ligge heller,ganske plagsomt.[&:]

men det som er verst,er at at mannen min ikke sjønnner dette,å lure på hvorfor jeg er så sint,eller "du tåler jo ingen ting jo"[:(]hva skal jeg si?klapp igjen jeg er gravid...!går liksom ikke det heller.

åååååh,hormoner ass.[:'(][8D]

Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det.. Jeg gråter av hver minste ting.. Er DRITT lei hormoner.. Vil tilbake til mitt gamle jeg! (som bare gråt til VIRKLIG triste ting, som extreme makeover[8D])

griner lett jeg, slik var det i forrige svangerskap også. tar enormt lett til tårene.
kjæresten min syns det bare er søtt da[:D]

ORIGINAL: lindaen

Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det.. Jeg gråter av hver minste ting.. Er DRITT lei hormoner.. Vil tilbake til mitt gamle jeg! (som bare gråt til VIRKLIG triste ting, som extreme makeover[8D])

Ikke mobb da.. Det er jo umulig å ikke gråte når ma ser andre bli så glad.. Blir faktisk litt rørt bare jeg tenker på det..

Hehe... syns det bare er skjønt jeg[;)]

Jeg gråter hele tiden jeg...

Hvis det først setter igang sitter gråten enda løsere!!!

Griner for alt mulig jeg og... og jeg er ikke gravid...
Av og til griner jeg til og med etter sex, har aldri grini etter sex med noen andre en sambo... Det er vel fordi jeg er så utrolig glad i han![:)]

Back
Topp