Grinds my gear

Tiger2017

Elsker forumet
Januar 2017
Hvile ting er drt som plager dere? :D

Jeg blir ekstremt irritert når bilen som kommer i motgående felt en liten strekning mot der jeg bor ikke stopper og slipper forbi, men må KNØ seg forbi og skaper en ubehagelig situasjon på den smale veien. Går ikke å vente de 10 sek det tar >. <

Biler kjører for fort her ute. Ene dagen kjørte en bil fort forbi meg og min sønn. Min sønn var enda i veien. Vi var akkurat gått over. Jeg hadde barnevogn med og.. irritert

Hundrevis av ting bare mellom her og barnehagen når jeg leverer/henter [emoji14] Hahaha! Alle andre er idioter i trafikken [emoji14]

Ellers blir jeg oppgitt på folk som klager på ting i butikker som ikke kan fikses, breiale mennesker, folk som avbryter, syting +++

Voksne folk som oppfører seg som ungdomskoleelever...

Folk som ikke plukker opp hundebæsj
Bilister som ikke bruker blinklys
Bilister som ikke stopper ved fotgjenger felt
Mannen som lar kniven han brukte til å smøre leverpostei på maten til guttungen ligge igjen på benken/skjærebrettet

Folk som ikke kan parkere og tar to plasser - særlig på en lørdag og det e trangt om plasser!

Kunder som sier at de ikke har penger, ETTER at behandling er utført... [emoji37]

Hva? Skjer sånt virkelig? [emoji15]
Du vil ikke tro hvor ofte! Også står man der da... "Kan jeg få faktura?" "Nei, vi gir ikke ut faktura dessverre." "Men jeg har ikke penger..." "Vi kan ordne med Resurs Bank, en form for kreditt med gunstige vilkår?" "Ehm... jeg er nok ikke kredittverdig...". Så blir man nødt til å sende med faktura likevel, og vet at de pengene kommer vi sikkert aldri til å se.... Hjelper heller ikke når samme typen personer mener veterinærer har "falske" høye priser og lopper dem for penger, og egentlig burde jobbe gratis fordi vi er så glad i dyr. Joda, er glad i dyr, men jeg har også regninger å betale. For ikke å snakke om alle regningene klinikken har å betale. Folk ass...

Du vil ikke tro hvor ofte! Også står man der da... "Kan jeg få faktura?" "Nei, vi gir ikke ut faktura dessverre." "Men jeg har ikke penger..." "Vi kan ordne med Resurs Bank, en form for kreditt med gunstige vilkår?" "Ehm... jeg er nok ikke kredittverdig...". Så blir man nødt til å sende med faktura likevel, og vet at de pengene kommer vi sikkert aldri til å se.... Hjelper heller ikke når samme typen personer mener veterinærer har "falske" høye priser og lopper dem for penger, og egentlig burde jobbe gratis fordi vi er så glad i dyr. Joda, er glad i dyr, men jeg har også regninger å betale. For ikke å snakke om alle regningene klinikken har å betale. Folk ass...
Oi, av og til er det greit å få faktura, men da må en og betale

Oi, av og til er det greit å få faktura, men da må en og betale
Mhm, vi har jo forståelse for at økonomien kan være trang til tider, men da gjør man gjerne avtalen på forhånd. I tillegg opplyser vi jo om priser underveis, og det hadde vært et naturlig sted å ta det opp tenker da jeg :P
Er jo utrolig kjipt de gangene det går videre til inkasso og vi får beskjed fra selskapet at det egentlig ikke er noe vits, for det er ikke noe å hente hos vedkommede.. Man går liksom ikke til sak for et par tusen kroner akkurat..

Mhm, vi har jo forståelse for at økonomien kan være trang til tider, men da gjør man gjerne avtalen på forhånd. I tillegg opplyser vi jo om priser underveis, og det hadde vært et naturlig sted å ta det opp tenker da jeg :P
Er jo utrolig kjipt de gangene det går videre til inkasso og vi får beskjed fra selskapet at det egentlig ikke er noe vits, for det er ikke noe å hente hos vedkommede.. Man går liksom ikke til sak for et par tusen kroner akkurat..
Skjønner at den er kjip [emoji20] Er vell alltid noen som ikke bryr seg om å betale

Folk som er frekke mot folk som feks sitter i kassa på butikken eller folk som tror de er bedre enn andre.

Back
Topp