Grind rundt ovn?

MetteJ

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Nå når hun ruller alle veier og er oppe på alle fire så vil jeg skaffe grind til å ha rundt ovnen. Hun har ikke begynt å krype enda men har klart å flytte en hånd mens hun står på alle fire så jeg tror det ikke er så lenge til hun begynner å krype. Og vi fyrer i ovnen så nå må vi få skaffet grind før det er for sent! Men jeg aner ikke hvor man får kjøpt, og vil helst ikke betale så innmari mye. Men hvor skaffer jeg slike grinder? Jeg trenger ikke en veldig stor. Har liten ovn...

klarte ikke og se vedlegg.  men om det er slik grind jeg tenker på så har dei den på barnashus og sørbø,

ORIGINAL: mine gull

klarte ikke og se vedlegg.  men om det er slik grind jeg tenker på så har dei den på barnashus og sørbø,

Jeg bor ved Molde så her har vi ikke Barnashus [&:] Sørbø? Har de nettside? Hvor holder de til?

Vi kjøpte på Barnas hus tidligere i høst, da tror jeg den var på tilbud til 999 kr. [:)] Det er en sånn man kan bruke til lekegrind og trappegrind også, da den kan justeres mye. Tror den er av merket MY GATE. Barnas hus har jo nettbutikk også, tror jeg.[:)]

ORIGINAL: snartvårtur

Vi kjøpte på Barnas hus tidligere i høst, da tror jeg den var på tilbud til 999 kr. [:)] Det er en sånn man kan bruke til lekegrind og trappegrind også, da den kan justeres mye. Tror den er av merket MY GATE. Barnas hus har jo nettbutikk også, tror jeg.[:)]

Oj det syns jeg var litt dyrt [&:] Håpet å finne under 500 [8D] Vi har ikke trapp så trenger bare rundt ovnen, altså ikke så mye.

Du kan jo sjekke på finn.no e.l også, hvis u ikke bryr deg om at det er brukt, bare søk på peisgitter:)

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnesikring/trappegrinder/mygate-multigitter.html

Den kan du "brette ut" :)

Føler det blir litt dyr å bruke nesten 1000kr på den lille delen vi trenger rundt. Hun har lekegrind fra før, så vil ikke kjøpe en til, selv om den blir brukt rundt ovnen. Men skal sjekke finn.no om det er noe der [:)]

ORIGINAL: MariSafari

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnesikring/trappegrinder/mygate-multigitter.html

Den kan du "brette ut" :)

Det er den vi har![:D]

Fant ingen peisgitter i møre og romsdal [&:]

Her var ovnen kjempe pop med en gang, men nå får den være i fred stortsett. Har måttet passe godt på en stund og sagt 'nei' og at det er farlig, virker som de skjønner det...[8|]

Gå på Felleskjøpet, og kjøp en kompost-binge i gitter. Rundt 200 kr, men du må feste den på et vis i veggen selv.
Tror de skal ha på Biltema også.

ORIGINAL: Elsker Brus

Gå på Felleskjøpet, og kjøp en kompost-binge i gitter. Rundt 200 kr, men du må feste den på et vis i veggen selv.
Tror de skal ha på Biltema også.

Ja noe slikt [:D] Får ta å sjekke der [:)] Tusen takk [:)]

Pappaen min laget en selv han[8D][:D]
For han var så nervøs for at eldste jenta skulle gå bortpå ovnen når hun var liten.. hehe

ORIGINAL: ToSmå2010

For han var så nervøs for at eldste jenta skulle gå bortpå ovnen når hun var liten.. hehe

Hva laget han den av da? Hvor kjøpte han tingene? Kunne tenkt meg å finne noe billig gitter å stripse sammen eller noe. Har ikke råd til å kjøpe peisgitter til 1000kr nå [&:]

ORIGINAL: MetteJ

ORIGINAL: ToSmå2010

Hva laget han den av da? Hvor kjøpte han tingene? Kunne tenkt meg å finne noe billig gitter å stripse sammen eller noe. Har ikke råd til å kjøpe peisgitter til 1000kr nå [&:]

Han bare brukte no liknende sånne sprinkler som det er på sengene til de små.Bare litt tykkere.  Og laget 3 sider liksom, sånn at den kunne brettes sammen.. Merker jeg er dårlig på å forklare[8D]

Kanskje ikke det smarteste når den er laget av treverk.. Men den har funka heeelt fint[:D] Og blir nok tatt fram igjen når lillemann rører seg rundt[8D]

ORIGINAL: MetteJ

ORIGINAL: mine gull

Jeg bor ved Molde så her har vi ikke Barnashus [&:] Sørbø? Har de nettside? Hvor holder de til?

prøv nettsidene til reflex [:D]

ORIGINAL: SunPeace

Denne har vi

kan brettes i flere varianter, også rundt peisen, men er kanskje litt dyr ca 1600,-

vi har og den. kjempefornøyd med den [:D]

Back
Topp