Grimstad/Aust-Agder Oppdatert med møtetidspunkt i HI :)

Noen av dere som er med på den gruppa på face kalt "Barn i magen Aust Agder 2012"? Tenkte om det kanskje var en idè å spre møtetid der også? Så kanskje vi blir en god gjeng? :)
 


EBmam skrev:
Noen av dere som er med på den gruppa på face kalt "Barn i magen Aust Agder 2012"? Tenkte om det kanskje var en idè å spre møtetid der også? Så kanskje vi blir en god gjeng? :)


LURT!!
 
Da gjør jeg det :) Har allerede invitert med en koselig jente som venter sitt første barn i 8juni, så ser ut som om hun også kommer :)
 
Jeg kommer gjerne :) hvor mange blir vi, og hvor og når møtes vi?
 


Neai skrev:
Jeg kommer gjerne :) hvor mange blir vi, og hvor og når møtes vi?


Egon Arendal 22.2.12 klokken 19.30  uvisst hvor mange enda, men enn så lenge vertfall 3stk :)
 
Koselig! Jeg skal prøve å komme!
Er det noe spesielt å se etter slik at man kjenner igjen? Utenom eventuelle babymager? hehe....
 


Nullenusken skrev:
Koselig! Jeg skal prøve å komme!
Er det noe spesielt å se etter slik at man kjenner igjen? Utenom eventuelle babymager? hehe....


Etter hvert når det står rundt 5 forvirrete jenter med litt struttmager så tror jeg at vi kommer til å føle at vi hører sammen

 

Kan vi ikke bare treffes utenfor så finner vi oss et bord når vi kommer inn? Vi er jo ikke så mange at vi trenger å bestille et bord en mandagskveld.

 
Høres greit ut det, Meko :)

Jeg har vertfall mage jeg ikke kan skjule lenger, siste uka har den sprettet frem :) Så tror nok dere skal finne meg, men står vi på utsiden så skal d jo ikke være noe problem :)
 
Må desverre  melde avbud imorgen.. Her har influensaen tatt overhånd.. :/ Håper dere koser dere! :-)
 
Jeg prøver også å komme - uvisst om jeg får det til enda, men det ser vi :)
 
Er det idag eller til onsdag det planlegges treff på Egons? Skal prøve å blir med...Men onsdagen er mannens treningsdag, så da kan jeg ikke...
 


Acinom K skrev:
Er det idag eller til onsdag det planlegges treff på Egons? Skal prøve å blir med...Men onsdagen er mannens treningsdag, så da kan jeg ikke...



Er idag på egon 19.30:-)
 
Tusen takk for et superhyggelig treff:-) må si jeg sjelden har opplevd maken til blide og artige jenter bare sånn helt tilfeldig treffes på ett forum:-) jeg koste meg vertfall stort, og gikk hjem m ett godt smil om munnen! Håper vi får til flere treff litt utover, Neai er vel første kvinne ut til å skulle få lille snuppa si til verden, så jeg stemmer vertfall for et treff innen den tid:-D
 
Jeg sier meg enig i EBmam og Takker for en veldig koselig kveld i går! Så koselig å begynne og bli kjent med dere! Jeg håper virkelig at vi får til flere treffer før babyene begynner å komme. Det blir hektiske treffer når den tid er inne så det er alltid fin å kunne få noen treff da vi kun trenger å tenke på oss selv!

Ha en fin dag!
 


ida_marie skrev:
Må desverre  melde avbud imorgen.. Her har influensaen tatt overhånd.. :/ Håper dere koser dere! :-)

Uff så denne først nå jeg... masse god bedring :) er så mye herk av sykdommer som flyr rundt nå at en tydeligvis superheldig om en slipper unna i år..

Får håpe du får d til neste gang
 
Forresten fint om de av dere som ønsker å være m på gruppen "Barn i magen Aust-Agder 2012" sender meg fullt navn på PM :)
 
Ja, sånn er det når man har bhgbarn hjemme tror jeg.. Hehe, har ikke det beste immunforsvaret.. ;) Lader opp til neste treff!!! :-)

EBmam skrev:


ida_marie skrev:
Må desverre  melde avbud imorgen.. Her har influensaen tatt overhånd.. :/ Håper dere koser dere! :-)

Uff så denne først nå jeg... masse god bedring :) er så mye herk av sykdommer som flyr rundt nå at en tydeligvis superheldig om en slipper unna i år..

Får håpe du får d til neste gang


 
Det var et veldig hyggelig treff :) er absolutt med på å treffes igjen før mai!
 
Hei, takker for et kjempekoselig treff "noen" dager etterpå... Henger gjerne på mai/juni-folka igjen, helt enig i at vi bør få til treff før første fødselen i "gjengen" :D
 
Back
Topp