Grimstad/Aust-Agder Oppdatert med møtetidspunkt i HI :)

Hei :) jeg har termin i begynnelsen av mai. Flytter til Arendal neste uke. Dette så ut som en koselig gruppe:) Kan jeg henge meg på dere?
 


Neai skrev:
Hei :) jeg har termin i begynnelsen av mai. Flytter til Arendal neste uke. Dette så ut som en koselig gruppe:) Kan jeg henge meg på dere?



Velkommen til Arendal! Så koselig at vi blir fler! Bare heng deg på. Håper du kan være med på en av dagene over! Bare skriv hvilke dager du kan så skal vi prøve å få en oversikt på hvilken dag som passer best.
 
Velkommen til sørlandet og gruppen her Neai

For meg passer alle dagene enn så lenge, har vært flink å ikke legge så masse planer i d siste da jeg har vært mye i dårlig form.. Men mandag 13/2 og mandag 20/2 passer veldig bra :)
 


Meko skrev:
Kan vi ikke prøve en kveld i uka siden det er noen som er opptatt i helgene. Jeg vet ikke hvor og når men kommer med noen forslag på kvelder. Jeg tenker at så lenge vi finner en kveld alle kan så klarer vi å bestemme sted og tid etterpå.

Vi lurte vel litt på om vi skulle få til en frikveld fra barn første gangen for at vi alle skal kunne konsentrere seg om å bli kjent. Jeg ser at mange av oss har barn fra føt i samme alder så det hadde jo vært veldig koselig til en senere gang.

Da setter jeg opp någre kvelder her under. Skriv gjerne deg på alle kveldene du kan slik at vi finner ut hvilken kveld som passer flest!

Forlag til treffkveld:

Mandag 13/2
Meko
EBmama
xwp
Neai

Onsdsag 15/2
xwp

Torsdag 16/2

Mandag 20/2
Meko
EBmama
xwp
Neai

Skriv hvilke du kan så kan jeg prøve å lage en oversikt på oss!



 
Mandagene og onsdag passer fint for meg :)
 
Dytt
 
Jeg har sendt en melding til de som har skrevet på denne tråden fra før men som ikke har skrevet noen om en dag som passer. Vi får håper vi får noen flere som vil være med ellers får vel vi tre treffes en av dagene.
 
Den er god :D
 
Takk for det :) Jeg er gjerne med! For meg passer mandagskveldene best :)
 
Okej, det ser ut som det er mandager som passer flest. Hva sier dere til om vi tar en treff

MANDAG20/2???

Men har noen forslag til NÅR og HVOR?
 
Dato passer perfekt! Tja e vet egentlig bare om plasser her i grimstad å treffes , men tidspunkt.. tja om d er uten barn så gjerne i sju- åtte tida men d meste passer i grunn:-)
 
For meg spiller det ikke noen rolle om det blir Grimstad eller Arendal. Håper jo det blir fler treffer etter hvert og da kan vi vel variere mellom Grimstad og Arendal. Kan ikke noen bare foreslå tid og sted!!!
 
Foreslår Egon arendal kl 19.30 :)
 
Veldig bra!! Jeg kommer!!
 
Jeg bor i Grimstad. :)
 
Velkommen :-) er du m til mandag? :-)
 


Me87 skrev:
Jeg bor i Grimstad. :)



Ja, en til i nærheten! Så koselig. Håper du kan på mandag!!!
 
Kjenner jeg er ganske spent på hvem som skjuler seg bak nickene her altså... vertfall når jeg vet om flere kjente/bekjente som går med "sommer kul" på magen...


HIV DERE MED DA JENTER!!
 
Btw : Noen her som trener på Spenst Grimstad? Eller andre steder, har jo plutselig 3 sentre her pluss 3? større treningsgrupper.. :)
 
Back
Topp