Grimeras tempetråd

HemmeligG

Forumet er livet
Ja, nå skal jeg slenge meg på bølgen og lage meg min egen tempetråd, i håp om at dere erfarne tempere der ute kan komme med råd og veiledning når jeg trenger det[:D] Men håper virkelig at alle dere som ikke temper også vil skrive litt i tråden min, så jeg kan bli bedre kjent med dere også![:)]
Kan jo fortelle litt kort om meg selv, slik at dere kanskje får et bilde på hvem jeg er[:)]
Jeg er en jente på 20 år (fyller 21 i mars), som studerer for å bli allmennlærer. Jeg storkoser meg med studiene, men kjenner at jeg har lyst på en pause etter hvert, jeg har tross alt gått på skole siden jeg var 6 år. Derfor fant jeg og sambo ut at det passer for oss å få en liten en nå. Jeg slutta på pilla 1 september, men vi har ikke fått klaff med spira enda[:)] Men vi er ved godt mot! Vi har det ikke travelt![:)]
Jeg er ei blid og postitiv jente (nesten hele tiden[8D]) som liker å bli kjent med nye mennesker, så sånn sett er dette et flott forum for meg[:)]

Her er da dagens temp.. [:)]
10.1 kl 07.00 - 36.27 TR meldte sin grusomme ankomst[:@]
 
Tusen takk for det ¤DiddLina¤! Jepp, har planer om å bruke fertilityfriend, tror det er mye hjelp og hente der[:D]
Lykke til til deg også![:)]
 
Ååå, du er så snill du hopefullgirl! Du har bestandig noe fint å si![:)]
Jeg håper også at dette blir vår mnd! Det hadde vært så utrolig moro! Jeg har heller ingen peiling på hva som er normale temper i forhold til El og graviditet, men tror nok dette varierer fra person til person. Det eneste jeg vet er at tempen skal stige etter at el har funnet sted![:)] Blir spennende å se om jeg i det hele tatt har el da[:)]
Tusen takk for at du håper for meg, jeg sier akkurat det samme tilbake til deg! Dette skal bli vår pp begge to![:)]
Klem tilbake til deg snuppa!
 
ORIGINAL: Apple

Grattis med tempetråd og lykke til med tempingen! [:)]

 
Signerer, skal bli moro å følge med!!
 
Jeg skal prøve å følge med på det her assa...
Når får du evt termin hvis det klaffer nå? Oktober regener jeg med, og det kan jo kanskje bli det samme som meg...LA oss krysse fingrene her [:)]
 
Gratulerer med egen tråd!!
 
Skal følge med på tråden din ja! Lykke til med temping!
Håper spiren din sitter om ikke så altfor lenge!!  [:)]
 
weeeee  er så morro å følge med på slike tråder! [:)]
Særlig da den er din Grimera [:D]
 
ønsker deg masse,masse lykke & hell på din vei mot babylaging vennen
 
ORIGINAL: pusita

Jeg skal prøve å følge med på det her assa...
Når får du evt termin hvis det klaffer nå? Oktober regener jeg med, og det kan jo kanskje bli det samme som meg...LA oss krysse fingrene her [:)]


Dersom jeg blir gravid denne mnd her har jeg termin i mnd skiftet september/oktober! Helt merkelig å tenke på, men håper så inderlig at det klaffer denne mnd! Vi får krysse fingrene sammen pusita, og håpe for hverandre![:D]
Når sånn ca har du el da? Og forventet termin dersom det klaffer?
 
Syklus dag 2, og tr styrer på..[:'(] Tempen i dag ble ganske mye høyere enn i går, men tror nok det skyldet at jeg ikke sovnet før hall 7 (var på fest[:D][:D]) og at jeg sov ekstremt dårlig.. Lå bare å venta på at klokka skulle ringe..

10.1 kl 07.00 - 36.27 TR meldte sin grusomme ankomst[:@]
11.1 kl 09.30 - 36,52 Lite og dårlig søvn, tempet senere enn vanlig..
 
ORIGINAL: *YildiZ25*

weeeee  er så morro å følge med på slike tråder! [:)]
Særlig da den er din Grimera [:D]
 
ønsker deg masse,masse lykke & hell på din vei mot babylaging vennen


Tusen, tusen takk for det *YildiZ25*! Du er bra snill! Koselig at du vil følge med meg! [:)]
 

Blir nok den ene gangen dette halvåret at det skjer![:)]
Er ikke noen fester egentlig, men det var jo kjempemoro! Selv om jeg var edru[:)]
Sukk.. Nå skal jeg dra på jobb, må kjøre nå for å komme fram i tide.. Så skal jeg jobbe til 11..
Dere får kose dere alle sammen![:)]
 
ORIGINAL: Grimera

ORIGINAL: pusita

Jeg skal prøve å følge med på det her assa...
Når får du evt termin hvis det klaffer nå? Oktober regener jeg med, og det kan jo kanskje bli det samme som meg...LA oss krysse fingrene her [:)]


Dersom jeg blir gravid denne mnd her har jeg termin i mnd skiftet september/oktober! Helt merkelig å tenke på, men håper så inderlig at det klaffer denne mnd! Vi får krysse fingrene sammen pusita, og håpe for hverandre![:D]
Når sånn ca har du el da? Og forventet termin dersom det klaffer?

 
EL i følge BV var 7.1, men jeg håper det var tidligere, fordi jeg var syk da, så babyfabrikken var stengt[;)]
Termin i følge BV vil bli ca 2.okt, så da er det bare å vente og se om TR tok ferie samtidig som jeg var på Tenerife...
 
10.1 kl 07.00 - 36.27 TR meldte sin grusomme ankomst[:@]
11.1 kl 09.30 - 36,52 Lite og dårlig søvn, tempet senere enn vanlig..
12.1 kl 06.30 - 36.36 TR er på vei bort igjen,håper dette er siste gang jeg får henne på besøk![:D]

Nå, hvordan er det med dere alle sammen?
Jeg skal nå sette meg med etikkoppgaven min som jeg har utsatt alt for lenge.. Ikke noen som tilfeldigvis har skrevet en etisk drøfting før?[:)]
Skal på jobb i kveld da, så jeg må bare henge i..
Stor klem til dere alle sammen![:)]
 
Har ikke skrevet etisk drøftning... Men kommer nå til våren, så da vet jeg hvem jeg skal spørre... [;)]
 
Du får ha masse lykke til da!
 
hihi, ja, du må bare spørre vettu![;)] Hva studerer du da? Siden du skal ha etikk til våren tenker jeg?[:)]
 
hei hei kjære grimera [:)]
 
jeg skal til Ikea med mannen for 3 gang den siste uken..hihi,så logger meg av strax.
Du får være flink & begynne med etikkoppgaven du da-dette klarer du fint vet du [;)] er bare å sette igang som er litt vanskelig!
 
Ha en fin kveld på jobben!
 
STOR klem right back at ya

 
 
 
 
 
ORIGINAL: *YildiZ25*

hei hei kjære grimera [:)]
 
jeg skal til Ikea med mannen for 3 gang den siste uken..hihi,så logger meg av strax.
Du får være flink & begynne med etikkoppgaven du da-dette klarer du fint vet du [;)] er bare å sette igang som er litt vanskelig!
 
Ha en fin kveld på jobben!
 
STOR klem right back at ya

 
 
 
 


Nå har jeg allerede skrevet en og en halv side på oppgaven, så jeg er skikkelig stolt! Det går radig unna så fort jeg kommer i gang skjønner du[:)] Herlig at det endelig har løsnet, for har hatt oppgaven hengende over meg lenge!
ÅÅÅ, elsker IKEA!! Hva skal du kjøpe da? Driver dere å pusser oppe eller noe sånt siden du har vært der tre ganger denne uka? [:)]
Også må jeg bare si: Du er så fantastisk koselig *YildiZ25*!
Skjønner ikke hvordan jeg skulle klart meg uten alle dere her inne jeg!
Dere er bare helt topp!!
 
nope,pusse opp gjør vi ikke..er bare VELDIG glad i Ikea,også driver vi å skal kjøpe et stor glassskap til badet.+ skal kjøpe et skap til mamma,og kjøre det bort til hun ettersom hun ikke har bil [;)]
 
sååå flink du er!flott og høre at du har kommet så langt med oppgaven,bare man kommer igang går ting som regel av seg selv!
 
og du..vennen.............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Du er bare sååååååååå fantastisk koselig selv da
 
*Smiler stort* Tusen takk, det er alltid koselig å få høre sånt!

Kos deg masse på IKEA da snuppa, ikke gå helt amok, slik jeg pleier å gjøre![8D][:D]
 
Back
Topp