Grime til hund

smash

Forumet er livet
VIP
Fikk tips av noen her inne om å bruke grime til Laban siden han drar så mye at jeg nesten ikke klarer å holde han igjen.
Nå har han brukt grime i 2 uker, og han er en DRØM!!!!!
Han drar INGENTING og hopper mye mindre!
Og han har blitt mye roligere inne når vi har besøk også! Før var han helt turbo!!!
Til og med jentene mine og 3 og 4 har gått tur med han.
Jeg har selvfølgelig gått vedsiden av og hatt en finger på båndet, men han drar ingenting!!!!
Jeg er såååå glad for at dere tipset meg om det, og kan abefale det til alle som sliter med det samme!
Laban har blitt en ny hund[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Sjakkruta

Så hyggelig å høre [:D]

Var det du som sendte meg pm ang hvordan man skal bruke den?
Klarte og slette den og husker ikke brukernavnet--..

ORIGINAL: smash

Nei det var ikke meg. Har bare fulgt med litt på trådene dine om Laban, så ble glad på dine vegne nå [:D]

ORIGINAL: smash

Nei det var ikke meg. Har bare fulgt med litt på trådene dine om Laban, så ble glad på dine vegne nå [:D]

Ja, er såååå glad jeg også! Vi har trent og trent uten å resultat! Så da blei det grime.
Så håper jeg vi kan kvitte oss med den så fort som mulig!
De fleste går litt unna når vi kommer, for de tror den er agressiv[:(]Men han er verdens snilleste! For en forandring på så kort tid!

Så bra at det funker[:D]

Desverre så er det noen som tror at en haltigrime er det samme som en munnkurv, ergo så har du en farlig hund hvis du bruker haltigrime[&:]

Dårlig opplyste mennesker[;)][:-]

ORIGINAL: @ne

Så bra at det funker[:D]

Desverre så er det noen som tror at en haltigrime er det samme som en munnkurv, ergo så har du en farlig hund hvis du bruker haltigrime[&:]

Dårlig opplyste mennesker[;)][:-]

Ja, sant! Det var en gutt på ca 10 som gikk bak oss, så snudde Laban seg og kikka på han, og gutten begynte nesten å grine.
Han ropte jeg er redd for hunder, jeg er redd for hunder, flere ganger mens han løp vekk i full fart.
Dakar Laban.. Han bare stod der å skjønte ingenting..

Back
Topp