Grillspyd i ovnen

Huldra88

Elsker forumet
Hallo :)

Vi skulle egentlig på grilling hos noen, men det ble avlyst. Jeg hadde på forhånd laget en del grillspyd som vi skulle spise. Vi har for øyeblikket ikke grill hjemme, heller ikke grill funksjon på ovnen. Noen som vet hvordan jeg på best mulig måte kan tilstede dette i "vanlig ovn"? Sikkert dumt spørsmål, men spør allikevel :p
Noen av grillspydene er forøvrig med marinerte kyllingbiter, sopp, tomat og paprika og noen med marinerte scampi med like grønnsaker.

Jeg vet ikke om du kan steke det i ovnen,sikkert noen andre som kan svare på det. Men du kan vel steke det i en stekepanne? Trenger ikke nødvendigvis å være på spydene hvis stekepanna er for liten eller kanten på stekepanna er for høy til at de kan ligge nedi...

Jeg vet ikke om du kan steke det i ovnen,sikkert noen andre som kan svare på det. Men du kan vel steke det i en stekepanne? Trenger ikke nødvendigvis å være på spydene hvis stekepanna er for liten eller kanten på stekepanna er for høy til at de kan ligge nedi...

Haha, den tanken streifet meg ikke engang.. Men ja, et veldig godt poeng du har :D

Back
Topp