Grille pølse i hagen?

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
kan jeg gjøre d?[8D]

ingen som vil finne på noe med oss i dag, og jeg gidder ikke å dra langt, for da må jeg løfte mer. Så tenkte jeg kunne kle på snuppa så aker hun litt, å griller pølser i hagen[:)] noen som vil joine oss ?

sambo jobber fra 8-18 både i går og i dag, i går var vi inne og kjeda oss hele dagen, men d gidder jeg ikke i dag.

det hørtes kjempekoselig ut synes jeg [:)] skulle gjerne kommet, men er uten barn....[;)]

hørtes DIGG ut!!! ja, grill i vei [;)] så koselig [:)]

skjønner at d blir langt! vi skal kose oss vi[:D]

d kommer kanskje noen da, men de var visst fullsjuke og trengte 1 time elr 2 på å komme seg i veg[8D] jeje

da har grilla ferdig! en liten tur på akebrettet og d ble bare 3 pølser. d snødde jo værre enn værs, så når jeg skulle tenne bål tok d litt tid da, så vi ble fort våte, men når jeg tok av Mali var hun ikke våt og kald inni da heldigvis! ble bare litt over 1 time, men så mye løfting huff, er bortimot handikappa og d er 2,5 timer til sambo kommer hjem.. jaja, d er vordt d.. Mali får bare rote så mye hun vil tenker jeg.. skal lage middag snart, steker opp resten av pølsene og har potetmos ved siden av [;)]

Back
Topp