Grill Mat....

Dorothy_1

Gift med forumet
Man kan vel spise grillmat, Såh lenge den er godt stekt... ?????[:D]

Godt stekt = No problem![:D]
Her ska grillsesongen igang i mårrå! nam..[;)]

Her starta grill sesongen allerede i påsken[:D][:D]

Grillsesongen ble startet i påsken - og vi fortsatte i dag!

ORIGINAL: LinnOgKent

Det går helt fint det... Hvorfor skal man ikke kunne spise grillmat?[8|]
Har grillet 2 dager på rad vi nå..jummy!!![:D][:D]

Man bør holde seg unna dårlig stekt mat, Men hører joh at det går bra når den er godt stekt.... [:D]

har spist MASSE grillmat i forrige svskap,og har faktisk tenkt å gjere det denne gangen og!!! åt alt forrige gang og kjem til å gjer det denne gangen og!
einaste eg styrer unna er rå mat,ikkje det at eg har ete sushi noken gang eller kjem til helde!!

Mmm vi skal grille i morgen - og jeg gleder meg masse.
Har kjøpt en marinert indrefilet av svin, og med fløtegratinerte poteter og sopp/løkstuing - kan jo ikke bli bedre.

Alle kjøttprodukter skal jo stekes/kokes/grilles godt, så det er jo ikke noe farligere å grille enn noe annen tilberedning.

Nyt tida jenter - grillsesongen er super [:D]

grillmaten min blir i alle fall ikke dårlig stekt, så jeg har ikke engang tenkt tanken at det kan være farlig... kremert kjøtt er sikkert kjempesunt![:D]

Vi kan jo spise nesten alt så lenge det er gjennomstekt...jeg har hatt toxoplasmose og trenger ikke tenke på det heller!

M

ORIGINAL: monicabebe
jeg har hatt toxoplasmose og trenger ikke tenke på det heller!
M

Jeg også - ganske greit, så slipper jeg å bekymre meg for det... og så kan jeg kose så mye jeg vil med pusene mine

SPIS OG KOS DEG!!

Det har nemlig jeg tenkt å gjøre. Er jo bare å bruke sunn fornuft![;)]

Grillmat begynte jeg med for lenge siden :) Namnam

Jeg snur kjøttet ofte for å få det ordentlig gjennomstekt (og slippe den svidde skorpa) [:)]

Idag skal vi ha grillspyd med marinert kyllingfilet og masse gode grønnsaker, namnam

I Dag har vi spist grill mat.....
Nam, Nam... [:D]

Back
Topp