Gribben over alle gribber!

Escuro

Forumet er livet
Jeg hadde noen myke cookies i en kopp, hadde brukket av noen stykker (vi snakker enorme cookies), og det lå noen biter igjen. Så kommer plutselig Milan umerkelig snikende opp i sofaen til meg (han har radar på sukker, den gutten. No kidding!). Så tar jeg hånda oppi koppen og der er det TOMT! Kikker bort på han, der sitter han med et fornøyd glis så smilehullene lyser mot meg, munnen stappfull av cookie og begge hendene fulle. Gribben over alle gribber!

hahaha! ser det for meg! :P snuppa er og skikkelig gribb...ser hun at jeg har noe så SKAL hun ha d :P her om dagen røska ho et eple ut av kjeften min...haff, de vet hva de vil ja :P

Ikke bare min skjønner jeg :D Haha, de er herligste gribbene i verden! Milan fikk med seg at jeg dyttet snop i munnen her en dag, og da kjørte han pekefingrene inn i kjeften på meg og forsøkte å jekke opp kjeven min i håp om å fiske det ut :D Og i går bustet jeg han på kjøkkenet. Han hadde gått opp på kjøkkenbordet så han kom til i skapet hvor vi har candy... Da stod han der blid som en sol med munnen full av lakris og lager i hendene :D Umulig å leke sint da, vettu. Vet jo hvor han har det fra ;)

Back
Topp