GREY'S!!!!!!!!!!!!!!

mizzie

Glad i forumet
YES!!!

Endelig tilbake, gleeeeeeeeder meg som en liten unge. Dette skal feires med hjemmelaget pizza og bruuuuuus...[:)]

hehe ja det begynte jo med oppsummering sist tirsdag!!
Herlig at det har begynt igjen!!

ORIGINAL: mizzie

YES!!!

Endelig tilbake, gleeeeeeeeder meg som en liten unge. Dette skal feires med hjemmelaget pizza og bruuuuuus...[:)]

pizza skulle jeg også hatt ja!!!

hehe, her blir det CSI [8D][:D]

dumme meg har lastet ned og sett alle episodene i sesong 3 allerede..:( Nå kan jeg angre nå ja..

Jaaa, gleeeder meg![:D][;)]

JEEEEIIII! Men Fruene kommer etterpå sant? Eller har Fruene tatt pause? Var på Kreta forrige tirsdag skjønner dere, så jeg har ikke fått med meg de viktige tingene her i livet[:D]

Fruene sin sesong var ferdig, så da tok Greys over. Forrige gang var oppsummering av greys forrige sesong, og i dag starter helt ny sesong! med MYE spennende som skjer:) det er bare å glede seg:)

ORIGINAL: ~L£n£~

ORIGINAL: dynnna

ORIGINAL: dynnna

dvs det var!!! over nå!

ORIGINAL: Fru Oreo

JEEEEIIII! Men Fruene kommer etterpå sant? Eller har Fruene tatt pause? Var på Kreta forrige tirsdag skjønner dere, så jeg har ikke fått med meg de viktige tingene her i livet[:D]

De kommer tilbake i november igjen[:D]
Kankskje med Beckham og Robbie Williams som homofilt par... (JAAAAA, PLIIIIIIIIIS!!!![:D])

ORIGINAL: mizzie

ORIGINAL: Fru Oreo

De kommer tilbake i november igjen[:D]
Kankskje med Beckham og Robbie Williams som homofilt par... (JAAAAA, PLIIIIIIIIIS!!!![:D])

Back
Topp