Grey's

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
Vil tro det er mange som feller ei tåre eller 10 til Greys i dag :D Og hvert fall med hormoner som er på tulltur :D
Så episoden for et par uker siden, og som mannen min sa; "det værste er at du gråter mer for McDreamy enn for meg" :D :P
Jaja... jeg og McDreamy har tross alt hatt et "forhold" i 10 år, mannen og jeg er kun 6 :p haha

Tårene trillet enda mer i dag.... hjelpes :D Men ja, enig med du, det er komisk. Dessuten, hvem stopper en bli på den måten? :)

Tårene rant som bare det hos meg :p Første jeg også tenkte var at hvorfor stoppe bilen slik, ingen tvil om at McDreamy skulle dø:(

Så den for noen uker siden jeg også. Helt forferdelig! Satt å suppa for meg selv i stua :-( nesten ikke verdt å se er pp greys lengre. Men har nå ihvertfall sett ferdig sesongen.

Jeg syns det er så teit at hu tar livet av alle karrakterene som har sagt de ikke vil være med mer >< det blir litt for dumt... så jeg ble mer sur enn trist når jeg så det når episoden ble lansert i USA. Hadde jeg sett den i går hadde jeg nok kanskje begynt å grine jeg også :-P

Mega trist!! Satt å gråt som en unge :-( for en idiotisk måte å dø å da, altså at han sto med bilen slik midt på veien! :-(

Back
Topp