Greys...

Wembie

Elsker forumet
Til dere som følger på denne serien (ligger vel ca 10 episoder foran det som sendes på tv).....FY FAEN.....jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre...satt akkurat å så på en episode, og jeg har ALDRI skreket så mye i hele mitt liv....jeg var helt skjelven....så gled dere jenter[:D] det blir fryktelig spennende og trist...og ettersom dere herlige snuppene er gravide, så kommer hormonene til å gjøre episoden enda det lille hakket bedre[;)][;)][;)] Føler på meg at dette blir bra[:)][:)][:)]hihi

når går greys????

og hvilken kanal????

ELSKER greys, og privat praksis

Grøss! Gruer og gleder meg allerede:) Jeg fikk vel en anelse på det når det var sesongavslutning:) Jeg griner jo lett av filmer og serier i utgangspunktet:)

Husker ikke når de går lengre jeg...du skjønner jeg laster de ned...klarer liksom ikke å vente....har sett ferdig sesong 3 på privat praksis også....og jada....skrek der også[;)][;)][;)]

ka program buker du for å laste det ned??

Jeg bruker stort sett piratebay.org også utorrent som nedlastningsprogram (kan lastes ned på download.com)...går rimelig fort da...5-10 min for en episode, og kvaliteten er den samme som på tv'n[:D]

Back
Topp