Greys sesong 9

tuddelidu

Betatt av forumet
VIP
Ikke akkurat "gravid-stoff", men  veldig viktig føler jeg...hehe... Så sesongavslutningen på Greys Antomy i dag, og lurer veldig på når den neste sesogen skal sendes. Noen som vet???

Ja herregud! Jeg har ikke klart å følge med på tv siden sesong 4! Da MÅTTE jeg begynne å laste ned ^^ laster ned episodene hver fredag! Hurra! Allerede sett de to første i sesong 9!

kariness skrev:
Ja herregud! Jeg har ikke klart å følge med på tv siden sesong 4! Da MÅTTE jeg begynne å laste ned ^^ laster ned episodene hver fredag! Hurra! Allerede sett de to første i sesong 9!

Jeg og, mn ikke rukket å se de nyest enda! Gru/gleder meg....

Godt å se at det er flere som er hekta:) Takk for tipset om å se på nettet, men tror jeg skal prøve å holde meg. Synes det er litt koselig å glede seg til den dagen det kommer på TV. Da har sambo vikeplikt og jeg all rett til å installere meg i sofaen! Eneste serien jeg følger med på, så den ene kvelden i uka smaker godt...

tuddelidu skrev:
Godt å se at det er flere som er hekta:) Takk for tipset om å se på nettet, men tror jeg skal prøve å holde meg. Synes det er litt koselig å glede seg til den dagen det kommer på TV. Da har sambo vikeplikt og jeg all rett til å installere meg i sofaen! Eneste serien jeg følger med på, så den ene kvelden i uka smaker godt...

Veldig sant ;-) Jeg jukser med alle seriene jeg følger med på, så lite tv tid her. Litt kjedelig i grunn!

Å, jeg har de seks siste episodene å kose meg med! Digger opptaks funksjonen på dekoderen min... 
I tillegg har jeg hele den siste sesongen av Private Praksis 

Back
Topp