Grey's anatomy?

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Noen som vet hvor jeg kan se sesong 11 av grey's anatomy? ;p de hadde bare til sesong 10 på viasat..

Nei , når du går inn på showet du vil se , og spesifikk episode så kommer det opp flere alternativ på siden så bare å prøve seg frem :) (videobull,gorillavid osv )

Skal sies at det har vært enkelte episoder jeg ikke har fått opp men det er svært få. Nettop sett gjennom sesong 5-11 og kanskje to stk jeg ikke har fått opp på den tiden da:)

Nei , når du går inn på showet du vil se , og spesifikk episode så kommer det opp flere alternativ på siden så bare å prøve seg frem :) (videobull,gorillavid osv )

Skal sies at det har vært enkelte episoder jeg ikke har fått opp men det er svært få. Nettop sett gjennom sesong 5-11 og kanskje to stk jeg ikke har fått opp på den tiden da:)
Hmmm.... skikkelig uheldig jeg da. Får opp at en må registreres seg på alle sidene :) typisk :p

Oho... måtte bare ta full screen så gikk det :D
Funker jo ikke å trykke på full screen :p trykket du bare på play og så gikk den inn på streaming side og så trykket på full screen? Hilsen en som ikke har peiling! :p

Jeg fikk sett en episode jeg. Hmmm. Prøv å trykk deg inn på en annen episode og se om det samme skjer?

(Btw genialt tips!! )

Måtte bare krysse ut der hvite krysset i høyre hjørnet oppe der før jeg kunne trykke play. Kanskje prøv det?

jeg bruker tvmuse.eu
De linkene som nettsiden legger ut funker ikke, men folk legger til lenker i kommentarfeltet (står at det er skjult pga spam :P). Bruker bare allmyvideos lenkene, de andre er så variable om fungerer...

Back
Topp