TereseS Gift med forumet 14 Mai 2013 #1 Noen som har sett på One Three Hill? Rart å se "Peyton" på Seattle greys a gitt!! TV-slave jeg? Neida
Noen som har sett på One Three Hill? Rart å se "Peyton" på Seattle greys a gitt!! TV-slave jeg? Neida
Toromor Glad i forumet 14 Mai 2013 #3 Åh, takk! Nå har jeg lurt på dette under hele episoden så langt, og ikke kommet på hvor jeg hadde sett henne før
Åh, takk! Nå har jeg lurt på dette under hele episoden så langt, og ikke kommet på hvor jeg hadde sett henne før
Pappesken Hanne Caroline Moen 16 Mai 2013 #4 Hvilken sesong er dette ? Jeg var helt hekta før, men så datt jeg ut og nå sliter jeg skikkelig med å komme asjur med alle seriene mine :/ Hanne Caroline Moen On Iphone 4
Hvilken sesong er dette ? Jeg var helt hekta før, men så datt jeg ut og nå sliter jeg skikkelig med å komme asjur med alle seriene mine :/ Hanne Caroline Moen On Iphone 4
guro1987 Forelsket i forumet 16 Mai 2013 #5 Veldig rart å se peyton igjen.. Må bli en superspennende sesongavslutning imorra da! :s
Skillz Gift med forumet 16 Mai 2013 #6 Ja ser og sett ;-) artig å se henne igjenn ja lenge siden sist
TereseS Gift med forumet 16 Mai 2013 #7 guro1987 skrev: Veldig rart å se peyton igjen.. Må bli en superspennende sesongavslutning imorra da! :s Klikk for å utvide … Avslutning i morra?! På 17. Mai?
guro1987 skrev: Veldig rart å se peyton igjen.. Må bli en superspennende sesongavslutning imorra da! :s Klikk for å utvide … Avslutning i morra?! På 17. Mai?
guro1987 Forelsket i forumet 16 Mai 2013 #8 Hehe... Ja tereseS, må jo se den med engang den kommer... ingen andre planer enn grilling på kvelden her..
Hehe... Ja tereseS, må jo se den med engang den kommer... ingen andre planer enn grilling på kvelden her..
TereseS Gift med forumet 16 Mai 2013 #9 guro1987 skrev: Hehe... Ja tereseS, må jo se den med engang den kommer... ingen andre planer enn grilling på kvelden her.. Klikk for å utvide … på tv2? :O
guro1987 skrev: Hehe... Ja tereseS, må jo se den med engang den kommer... ingen andre planer enn grilling på kvelden her.. Klikk for å utvide … på tv2? :O