greys anatomy *spoiler alert*

-Nymphadora-

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Har noen sett den nyeste episoden som har kommet?

Så den idag tidlig, og begynte å sippe! Den er sååååå trist! tror jeg aldri har sett Christina Yang reagere slik! Er bare sååå trist 

Ja, så den i formiddag. Begynte også å gråte... Først med Henry, og så da Alex og Meredith ble slått i svime... Tenkte bare på babyen...
Den fine mannen skulle jo ikke døøø

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Den skal sees med en gang unga er i sengO.o

Rødtoppen Hissig skrev:
Ja, så den i formiddag. Begynte også å gråte... Først med Henry, og så da Alex og Meredith ble slått i svime... Tenkte bare på babyen...
Den fine mannen skulle jo ikke døøø

Why o why?? Henry er bare HOT!! og så snill, kune de ikke tatt Karev istedenfor? 
Tok meg ei hel uke å komme over O´Malley, og nå dette!

Ja. O'Malley likte jeg aldri og sørget aldri over han, men Henry... Uff, fine mannen - og stakkara Altman... Synes det var hjerterått at han skulle dø 

Jeg så den akuratt nå, og det var helt forferdelig!!!

neste episode blir nok også trist, når Altman får vite hva som er skjedd.

Snakker om den episoden som gikk i USA igår. 

Jepp, gruer meg skikkelig til Altman finner ut at Henry er død. Håper at han på mystiskvis våkner igjen, ja vet det er umulig.. men likevel...

*lykkeligst* skrev:
Når kommer den på tv, eller må jeg finne den på internett nå? *nysgjerrig*

Kjempe lenge til. USA ligger nesten en hel sesong foran. 

HVA?! må jeg sitte hele episoden og vente på at Henry skal DØ!?!??! *angre*

Bouncing buttplug skrev:
HVA?! må jeg sitte hele episoden og vente på at Henry skal DØ!?!??! *angre*

Det står SPOILER ALERT  overskriften! DU som bouncet rumpa di inn hit frivillig!

-Nymphadora- skrev:

Jepp, gruer meg skikkelig til Altman finner ut at Henry er død. Håper at han på mystiskvis våkner igjen, ja vet det er umulig.. men likevel...

Ja, d tenkte jeg også... Håper Hunt og Webber sammen kan vekke han til livet. Men må vel bare tåle å se Altman bryte sammen!! 

Rødtoppen Hissig skrev:

-Nymphadora- skrev:

Ja, d tenkte jeg også... Håper Hunt og Webber sammen kan vekke han til livet. Men må vel bare tåle å se Altman bryte sammen!! 

Det haaaar jo skjedd før. At en person som har blitt erklært død har våknet igjen. Synes sååå synd på Yang. Tenk hva som skjer med henne når Altmann finner ut.

-Nymphadora- skrev:

Rødtoppen Hissig skrev:

-Nymphadora- skrev:

Det haaaar jo skjedd før. At en person som har blitt erklært død har våknet igjen. Synes sååå synd på Yang. Tenk hva som skjer med henne når Altmann finner ut.

drepte yang henry?

PersilleLille skrev:

-Nymphadora- skrev:

Rødtoppen Hissig skrev:

-Nymphadora- skrev:

drepte yang henry?

Hun klarte ikke å redde han under operasjonen. 

hvor finner dere disse episodene?? vet ikke hvor jeg skal leite etter det jeg hehe

Back
Topp