helen79 Forumet er livet 11 Jul 2011 #1 Det er jo sesong-avslutning for Fruene i morgen, så jeg lurer på om det er Grey`s som begynner neste tirsdag Fant utav det selv nå, å det er Grey`s som kommer da
Det er jo sesong-avslutning for Fruene i morgen, så jeg lurer på om det er Grey`s som begynner neste tirsdag Fant utav det selv nå, å det er Grey`s som kommer da
M mammatileijente Forumet er livet VIP 11 Jul 2011 #3 999 skrev: begynner sesong 8 neste tirsdag? Hurra isåfall :) Sesong 8 kommer vel ikke til Norge enda? Er vel eventuelt sesong 7 som kommer? Ikke så lenge siden jeg så sesong 7 på PB
999 skrev: begynner sesong 8 neste tirsdag? Hurra isåfall :) Sesong 8 kommer vel ikke til Norge enda? Er vel eventuelt sesong 7 som kommer? Ikke så lenge siden jeg så sesong 7 på PB
*UtspyttaLaban* Forumet er livet VIP 11 Jul 2011 #4 Kan ikke forestille meg at de setter igang med ny sesong midt i fellesferien, tipper de drøyer den til høsten iallefall.. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Sjekka tv-guiden, og vist søren begynner greys neste tirsdag!!! Dårlig gjort synes jeg :/
Kan ikke forestille meg at de setter igang med ny sesong midt i fellesferien, tipper de drøyer den til høsten iallefall.. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Sjekka tv-guiden, og vist søren begynner greys neste tirsdag!!! Dårlig gjort synes jeg :/