Bollemor Elsker forumet *MIA* 25 Sep 2009 #1 Det står jo at premieren på sesong 6 i usa er 24 sept, i dag er det 25. og jeg finenr den ikke noe sted!!! Noen som vet? Jeg er så spennt [:D][X(][:D]
Det står jo at premieren på sesong 6 i usa er 24 sept, i dag er det 25. og jeg finenr den ikke noe sted!!! Noen som vet? Jeg er så spennt [:D][X(][:D]
Oh Dear Forumet er livet VIP Januar 2017 25 Sep 2009 #2 jeg bruker www.torrentz.com, fant den der i morges. Den henter linker til masse forskjellige nettsider som man kan laste ned fra, så slipper man å lete gjennom alle.
jeg bruker www.torrentz.com, fant den der i morges. Den henter linker til masse forskjellige nettsider som man kan laste ned fra, så slipper man å lete gjennom alle.
Bollemor Elsker forumet *MIA* 25 Sep 2009 #3 Supert! Men hvordan ser jeg på/ laster jeg ned derifra da? [X(] Må man logge seg inn noe sted? . ... Fant ut av det! Takker, GLEDER meg [:)][:)][:)]
Supert! Men hvordan ser jeg på/ laster jeg ned derifra da? [X(] Må man logge seg inn noe sted? . ... Fant ut av det! Takker, GLEDER meg [:)][:)][:)]
Oh Dear Forumet er livet VIP Januar 2017 25 Sep 2009 #4 fra torrentz må du ha programmet som heter utorrent. Der legger du inn torrenten du har lagret og vil laste ned, så blir den nedlastet.
fra torrentz må du ha programmet som heter utorrent. Der legger du inn torrenten du har lagret og vil laste ned, så blir den nedlastet.