Gretten

Jeg er regelrett et troll hjemme her nå. Jeg ser det jo selv men det er så hardt å styre det [emoji30][emoji23]

Jeg gjør det slutt med kjæresten i hodet mitt annenhver dag.. Holder på å bli sprø!! [emoji31][emoji26][emoji50]

At det går an å bli så irritert over at mannen spiser suppe!! Herregud, han SLAFSER!!

At det går an å bli så irritert over at mannen spiser suppe!! Herregud, han SLAFSER!!

Det går fint an! Jeg blir ikke irritert på min annet enn når han spiller teite mobilspill men det er ikke noe nytt at jeg blir sur på da...

Ja!!! Spesielt en kollega som jeg har irritert meg over tidligere! Blir så mygla av henne at jeg vurderer å si jeg er syk og dra hjem noen ganger[emoji23] Problemet er at hun også er en god venninne på privaten, men jeg kjenner virkelig jeg trenger en pause. I helgen skal vi på weekend sammen med en venninne til og da lurer jeg på å bare si jeg er gravid[emoji849]

Både kollegaer pasienter og mann tror jeg [emoji23] Ofte jeg må telle til 100[emoji23] Ikvell snappa jeg for at han ikke smurt brødskiva fort nok siden jeg var kvalm [emoji28]

Jeg er veldig følsom jeg. Griner for ingenting [emoji23][emoji23][emoji23] ikke på jobb da, men hjemme

Back
Topp