Gretten i dag!!

-Exotic-

Glad i forumet
VIP
Idag føler jeg at jeg er skikkelig gretten!! Passer jentungen til søsteren på 13mnd og ho griner og griner å jeg blir sprø! Først våknet ho flere ganger i går kveld, vekket guttungen flere ganger. Han sovner heldigvis med en gang. Så våknet ho iNatt å hylla for hard hals. Og igjen på morroan. Intens hyling, når vi skulle ned til frokost skulle sambo ta ho ned å jeg guttungen. Da står ho å hyyyyyler fordi jeg går ned med Dennis. Sto Max 1 m fra henne. OG IGJEN ved frokost borde sitter ho å klager... Mulig jeg er veldig bortskjemt, men er virkelig ikke vant med slik :p har en utrolig snille gutt som skjelven klager på noe. Og vis han klager holder det med WOWWE å "lille" (sutten). Men jeg kjenner jeg har litt å forberede eg på om vesle gutt i magen skal bli slik som kusine si:) Men ikke misforstå, Jenny er ei herlig jente :D men merker jeg blir grinete når jeg ikke får natte Sømna mi å i tillegg hyl å skrik om morran :p

Det er lov å bli irritert og frustrert!! Jeg hadde nok blitt det selv:)

Ja er jo det!!:) Men får litt dårlig samvittighet å da.. For ho er jo bære oppmerksomhetsyk vil jeg tro... Men jeg kjønnet jeg må jobbe litt med meg selv ;)

Klart man blir litt ekstra sliten, og spesielt når du ikke har fått sove ordentlig. Kanskje hun savner mammaen litt? Det er vanskelig å skjønne hvordan det der fungerer når man bare er liten.. :)

Huff,d hørtes itj nå særlig ut....trur æ hadd blitt litt gretten sjøl

Tuppeline skrev:
Huff,d hørtes itj nå særlig ut....trur æ hadd blitt litt gretten sjøl

Godt det ikke er bare meg som hadde blitt det

Når søstern kom ble ho jo bare enda værre å ville bare til meg! hehe huff. Var stup trøtt enda det bare var 1 time siden ho sov! Men så viste det seg at ho var litt dårlig i magen etterpå så kanskje det var noe av grunnen.. Ikke lett å si.. :)

Back
Topp