Gretemoooooor

Linda31

Forumet er livet
I morgen er det din tur vennen [:)] Jeg er så spent om det blir gutt eller jente.. Blir våre kjærester eller bestisser [:D][8D]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa blir sååååå spennende!!!!!! Må si jeg gruer meg litt også... Men er glad for at jeg kjenner små dytt nedi der så og si hver dag... [:)]

Kjærester, bestiser, samme det, bare de ikke blir rompiser.... [8|][8|][8|][8D]

Har fri fra jobb i morgen, så vet ikke når jeg får oppdatert her inne... Men har jo nr. ditt da... [:D][;)]

ORIGINAL: Grete71

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa blir sååååå spennende!!!!!! Må si jeg gruer meg litt også... Men er glad for at jeg kjenner små dytt nedi der så og si hver dag... [:)]

Har fri fra jobb i morgen, så vet ikke når jeg får oppdatert her inne... Men har jo nr. ditt da... [:D][;)]
Hallo, rompiser gjør jo ikke noe det heller dah [8D] 
Ja, du har nr mitt.. Krever mld med en gang [:D]

ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

Hallo, rompiser gjør jo ikke noe det heller dah [8D] 
Ja, du har nr mitt.. Krever mld med en gang [:D]

Jooo pokker, ingen rompiser her!!!!! [8D] Deeeeer går grensa!!!!! [8D][8D][:D][:D]

Dakat barna, de kan jo ikke noe for hva de blir da [8|] Her er alt velkomment så lenge han blir glad og lykkelig [:D]

Dakat barna, de kan jo ikke noe for hva de blir da [8|] Her er alt velkomment så lenge han blir glad og lykkelig [:D]

Jooooooda, klart det... [:)] 

Jooooooda, klart det... [:)] 
Heller en rompis enn en ulykkelig sønn [8D]

Skal vi snakke om noe annet nå???? [8|][8D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Skal vi snakke om noe annet nå???? [8|][8D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Takk takk [:)]

[:)][:)][:)][:D][:D]

Eg komme te å lukka auene te han hørres ud som om alt e ok... "sjå der ja" elle "ser bra ud dette"... [:D]

Back
Topp