Grete71

Lillegumman

Elsker forumet
er inne og sniker her på venninna mi sitt forum, og så ser jeg nicket ditt:
gratulerer med graviditeten!!! jeg husker deg så godt fra FS, og nå er du gravid [:D] det er jo fantastisk!

klem :)
 
Ååååååh tusen takk! Ble helt rørt her jeg... Så kos når noen husker meg... [:)][:)][8D][:)]
 
Så var jeg jo da leeeeenge på FS også da... [8D][:D]
 
husker jo godt den skjønne gutten din Vetle også [:)]

lykke til!
 
Næmmen Lillegumman! [:D] Så moro at du kjenner igjen de på forumet mitt da [:)]
Klem [:D]
 
ORIGINAL: Veppels

Næmmen Lillegumman! [:D] Så moro at du kjenner igjen de på forumet mitt da [:)]
Klem [:D]

[:D] sånn er det når man har vært sammen på et annet forum lenge.... sorry at jeg sniker altså! skal være stille jeg [;)] er bare så koselig å lese om alle graviditetene
 
Du er hjertelig velkommen vil jeg tro [:)] Jeg skal ikke stjele tråden her, men var så koselig å lese innlegg fra kjentfolk [:D]
 
ORIGINAL: Lillegumman

ORIGINAL: Veppels

Næmmen Lillegumman! [:D] Så moro at du kjenner igjen de på forumet mitt da [:)]
Klem [:D]

[:D] sånn er det når man har vært sammen på et annet forum lenge.... sorry at jeg sniker altså! skal være stille jeg [;)] er bare så koselig å lese om alle graviditetene

 
Snik så mye du vil du!!!!! [:D][:D]
 
Back
Topp