G Grete71 Forumet er livet 27 Aug 2009 #2 Åååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!! Filler'n nå fikk jeg tårer i øynene, gitt..... Stooooooooooooooooooooooooooooooor klem tilbake!
Åååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!! Filler'n nå fikk jeg tårer i øynene, gitt..... Stooooooooooooooooooooooooooooooor klem tilbake!
G Grete71 Forumet er livet 27 Aug 2009 #4 Hihi nei jeg vet jo deeeeeeet, men er nok litt hormoner som raser for tiden... [8D] Blir rørt av allslags rare greier... [8D] Herlig du!!!!! [:D]
Hihi nei jeg vet jo deeeeeeet, men er nok litt hormoner som raser for tiden... [8D] Blir rørt av allslags rare greier... [8D] Herlig du!!!!! [:D]
Linda31 Forumet er livet 27 Aug 2009 #5 Ahhh, søta [;)] Ville bare gi deg en ekstra oppmerksomhet og en klem siden jeg ikke får gjort det irl [:)]
Ahhh, søta [;)] Ville bare gi deg en ekstra oppmerksomhet og en klem siden jeg ikke får gjort det irl [:)]
G Grete71 Forumet er livet 27 Aug 2009 #6 IRL? Vær ikke for sikker på det, du! Plutselig er jeg på arbeidsplassen din... [:D] Hvis du ikke blir sykemeldt da... Men uansett har vi jo date på SUS!!!!!!
IRL? Vær ikke for sikker på det, du! Plutselig er jeg på arbeidsplassen din... [:D] Hvis du ikke blir sykemeldt da... Men uansett har vi jo date på SUS!!!!!!
Linda31 Forumet er livet 27 Aug 2009 #7 ORIGINAL: Grete71 IRL? Vær ikke for sikker på det, du! Plutselig er jeg på arbeidsplassen din... [:D] Hvis du ikke blir sykemeldt da... Men uansett har vi jo date på SUS!!!!!! Er sm snuppa!!! Bekkenløsning og på toppen av det isjias [&:][:(]
ORIGINAL: Grete71 IRL? Vær ikke for sikker på det, du! Plutselig er jeg på arbeidsplassen din... [:D] Hvis du ikke blir sykemeldt da... Men uansett har vi jo date på SUS!!!!!! Er sm snuppa!!! Bekkenløsning og på toppen av det isjias [&:][:(]
G Grete71 Forumet er livet 27 Aug 2009 #8 Ojjj da... Stakkar deg! Du blir vel sykemeldt resten av sv.skapet også da.. Så kjipt!
Linda31 Forumet er livet 27 Aug 2009 #9 ORIGINAL: Grete71 Ojjj da... Stakkar deg! Du blir vel sykemeldt resten av sv.skapet også da.. Så kjipt! Har et meget stoooort håp om at jeg ikke blir det.. Men utsiktene for det er vel egentlig ganske små [&:]
ORIGINAL: Grete71 Ojjj da... Stakkar deg! Du blir vel sykemeldt resten av sv.skapet også da.. Så kjipt! Har et meget stoooort håp om at jeg ikke blir det.. Men utsiktene for det er vel egentlig ganske små [&:]