Grete71

Jadda!!!! M44, Jærhagen, Kvadrat - da skal jeg på Scala og ha potato-skins - dæven det fikk jeg lyst på NÅ! [8|] Og på Sandnes har jeg jammen ikke vært på åååååååårevis!!!!! [8D]

Så med andre ord sliper jeg den lange togturen da [8D][;)][:D] Vi må ihvertfall treffes når nurkene kommer ut [:D] Pluss at vi skal ha fødedate [:-]

Laaang togtur???? Skal du helt til Egersund eller?????? Fra Sandnes til Klepp st. tar det vel ikke mer enn max 20 minutter, kjære deg... [8D] Kanskje heller 15! Sandnes, Ganddal, Øksnavad og så Klepp st... [8D][:D]

Ja aller først skal vi ha date på barselhotellet! Og Dørti! [:D]

Noen andre som vil bli med på date?

Tihi.. Landet er landet vet du [8D][:D] Kommer til Klepp jeg snuppa [:)] 
Scala er jo egentlig dritt [:'(] 

Må bare spørre, hva er potato-skins?

ORIGINAL: dørti gullkorn

Jeg får snike litt her da, ettersom LInda ALDRI er på februar mer [:(][:(] [8D]
Dere vet at jer virkelig trenger dere når jeg flytter til svg ikke sant?? ikke no ditching ute og går da nei;)
Da blir det dating på harde livet [;)][;)]
Kommer til å døø om jeg må sitte inne hver dag med litlingen[8D]
Sååeh, Linda og Grete!!! (oxo kommer CaKa* etter i april)[:)][:)]
Sårri, men det skjer så lite på feb.. pluss at det er jo mest sannsynlig her jeg havner da [:D]
Men jeg vil da aldri la deg sitte alene da vennen.. Og det vet du vel??? [&o]

Rå-stekte potetbåter (tror jeg) med bacon, smelta ost, salat, rømme og baguette til... Ååååååh er såååå digg!!!!! Og sikkert IKKE noe sunt!!!! [:D]

ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

Tihi.. Landet er landet vet du [8D][:D] Kommer til Klepp jeg snuppa [:)] 
Scala er jo egentlig dritt [:'(] 

Det kan godt være, spiser bare potato-skins der jeg! [8D] Dèt kan de! [:D] De har også på kafeen på M44, men de er langt fra sååå gode! [:D]

Har spist det der, hmmm, ikke helt enig da [8D][:-][:D] Skal lage det til deg jeg, mye bedre med mine [:D]

Jeg får snike litt her da, ettersom LInda ALDRI er på februar mer [:(][:(] [8D]
Dere vet at jer virkelig trenger dere når jeg flytter til svg ikke sant?? ikke no ditching ute og går da nei;)
Da blir det dating på harde livet [;)][;)]
Kommer til å døø om jeg må sitte inne hver dag med litlingen[8D]
Sååeh, Linda og Grete!!! (oxo kommer CaKa* etter i april)[:)][:)]
Sårri, men det skjer så lite på feb.. pluss at det er jo mest sannsynlig her jeg havner da [:D]
Men jeg vil da aldri la deg sitte alene da vennen.. Og det vet du vel??? [&o]

Staaaakar Dørti... [&o][;)] Nei Linda forlater deg ikke. Det får hun jo ikke lov til... [:D] Skal kose oss alle 3/4 eller hvor mange vi blir etter hvert! [:D]

Har spist det der, hmmm, ikke helt enig da [8D][:-][:D] Skal lage det til deg jeg, mye bedre med mine [:D]

Ååååh.. JEG prøvde også å lage hjemme, men fikk det ikke helt til... Men bakte poteter med bacon og rømme og mais og smøøøør er jo digg!

Eeeeh hvordan klarer vi å ende opp med å snakke om mat hver dag her inne??? Matvrak??!!!!

KOMMER ALDRI TIL Å FORLATE DØRTIEN MIN... ALDRI!!!!!!! HUN STILLER OPP HVER GANG JEG TRENGER HENNE OG DET SETTER JEG UTROLIG PRIS PÅ [:)] HAR BLITT UTROLIG GLAD I DEG VENNEN...

Tihi.. Jeg er også sulten, men skal vente til middag nå.. Blir en hval ellers [8D][:D] Skal lage middag/lunsj til dørti og grete jeg [:D]

Tihi.. Jeg er også sulten, men skal vente til middag nå.. Blir en hval ellers [8D][:D] Skal lage middag/lunsj til dørti og grete jeg [:D]

Det syns jeg hørtes ut som en goood ide:p
Ser ut so mjeg må begynne å henge litt inne her jeg[8|][8D]
Ja, det synes jeg du skal [8D][:-] For du kommer til å gå over tiden og få baby i mars [8D] 

Har visst en sånn "spismenmagenforstårikkedennettoppharfåttmat"-dag....

Hihi ja du må bare henge her!!!!! Har det ganske gøy her!

Når har du termin da? Leeeenge før 1.mars liksom?

ORIGINAL: Grete71

Har visst en sånn "spismenmagenforstårikkedennettoppharfåttmat"-dag....

Hihi ja du må bare henge her!!!!! Har det ganske gøy her!

Når har du termin da? Leeeenge før 1.mars liksom?
Hu har 19 hvis jeg ikke husker helt feil nå [8|][8|][>:][>:]

Sårri [&:] Tror jeg er hengt opp i den 19 siden jeg skulle hatt 19 januar... Jaja, 2 dager fra da [8D]

Oooookei hvis dere to går OVER tiden litt, så får jeg 14 dager før eller noe (slik som sist) så havner vi sammen! Og da er alle plutselig i februar... Nei søren, kan vi ikke satse på 1.mars da????? [8D]

Back
Topp